10 Şubat 2011 Perşembe

Yalnızlık Sözleri

Yalnızlıkla İlgili Sözler. Yalnızlık sadece allaha mahsus değildir. Bizde yeri geldiğinde yalnız kalırız. İşte en güzel yalnızlıkla ilgili sözler ve yalnızlıkla ilgili mesajlar.
Sevdiğimden bu yana her acıyı tattım her çileye alıştım, yalnız senin yokluğuna alışamadım.artık anlıyorum hasretten, gözyaşından başka bir şey vermemişsin bana.
Sen benim içimde açan bir güldün.Sönmek bilmeyen alevlenen içimde başımı her yastığa koyuşta sen varsın hayallerimde. Çünkü sen benim içimden söküp bir türlü atamadığımsın YAR..
Ölmek dünyada unutulup gitmekmiş, ölmek bir kefen giymekmiş, ölmek o soğuk o korkunç ve o kara toprağa girmekmiş… yok be aşkım asıl ölmek “sensizlikmiş”
Bulutlara yükledim özlemimi, rüzgarlarla yolladım selamımı, yağmurlarla yolladım gözyaşlarımı, küçük melekler gönderdim seni öpmeye geldiler mi…?
Yağmur vuruyorsa pencerene anla ki o zaman ben ağlıyorum. Yağmur pencerene vururken, benim gözyaşlarım da kalbime vuruyor; Tıpkı yağmur gibi.
Şimdi uzak bir kenttesin ve yağmur yağıyorsa. Düşüyorsam yüreğine tane tane. Ve sen istiyorsan, gelirim, serilirim kıyılarına…
Sesin ruhumda bebek teni, sözün kalbimde çiçek seli.Lanet olsun yokluğuna, hasretin hiç bitmedi.
Dilimden elveda çıkıyor yüreğim kal diyor, bu dünyaya seni bulmaya gelmiştim, uygun adım voltalar birbirini kovalıyor, dilim varmıyor, yüzüm tutmuyor, sensiz olmuyor
Şimdi o kadar zor ki geri dönmek seni unutup başkasını sevmek ama bir şeyi anladım çok zormuş sevilmeden sevmek
Ayrılığın resmini çizdim sarı odalara, yüreğimi soğuttum zemheri ayazında. Sonra uzun uzun rüzgarın gülüşünü seyrettim çaresizce. Ve gecenin en koyulaştığı yerde ölümü kucakladım masmavi yüreğimle.
Hayattaki tek dostum yalnızlığımdır.
En büyük yalnızlık herkesin içinde yaşadığın yalnızlıktır.
Yalnızlığım etrafımda kimse olmadığından değil. Yalnızlığım paylaşacak kimse olmadığından.
işte yine baş başayız yalnızlık beni sana senide bana bırakıp gitti o tatlı kız
Bu limanda kaybettiğim ilk gemi sen değilsin; Şunu Unutma; Rıhtımda duranı değil çekip gideni vurur fırtına…
Yalnızlık adım kaderim ise soyadım..
Yasaklanmışsa artık, ne manası var, sevgiye koşmanın ki..? Kapandı yolumuz yar..! Bu ne acayip telaş dışarda yağan kırmızı kar, kapatmış yolumuzu ve zaptetmiş efkar… Bir ateşe düştüm ki, bir tarafta fikrim yanar, diğer tarafta bahar… Kırmızıya mı boyanacaktı yollarım, geçer mi sensiz bu yıllar..!
Yeşil ışığın yanmayacagını bildiğim halde kırmızı ışıkta senı bekliyorum ..!
Doğarken şansımı, yaşarken dostlarımı kaybettim..
Duvarlara sensizlik yazdım.Hoşuma gidiyor;Çünkü sensizliğin içinde bile SEN varsın
Şimdi ben acının tam ortasından geçen bir şarkının;tam ortasındayım;biri beni bulsun,kaybolmadan!
Keşke yanlızlık kadar yanımda olsaydın ve ben hep yanlız kalsaydım
Beni bir dağ başında böyle yapayalnız koydular, rüzgarlara, kuşlara, bulutlara yakın, senin etinden, tırnağından ayrı, senin kokundan uzak.

Kaynak :Yalnızlıkla İlgili Sözler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder