10 Şubat 2011 Perşembe

Aşk Acısı Nickleri

Aşk acısı msn nickleri. Derlediğimiz güzel aşk acısı nickleri.
ÇizDm $iLdm qéÇmisiMzi qLéCéqé Da!R ßtn éSkizLri.$nLé yARnm yoqqi…”hayatımsın” cMléSndqi qizLi ÖzNe Sanm$tm qéNdimi!
k!mSeLr KaNmA$In B?N KaNdıM !$t?…!
Zülmü Alkı$LaYamam,Zalimi AsLa SéVéMéM Gélénin Kéyfi için GéçmiŞé Kalkıp Sövemem !
Pa$a GönLüm İsTéRSé SéVéRim Zorlama İsTérSém Sévdiririm DiyéCékSinKi NéRéYé Kadar Bu HavaLAr ? Kim TaKaR ! DévRan DöNéNé kaDar !! .
Né Sés Né Néfes Né De Rüzgar Bağışlar Séni DöNüp Sırtını Giderken SöyLe Kim KarŞıLar Séni ??
Sevgiler sahte , insanlar kahpe , hayatınız plan , Alayınız yalan !!!
SeN GüzeL BiR KızSıN LiseLi,BeN isE AcıMa DuYguSu oLmaYaN BiR SeRSeRi,SeNiN eLinde EsKiSi GiBi kaLEm kağıT,BeniM VucüDuMda jiLeT izLeRi…
KıyMeT ßiLméYén KaLßé SévGim HaRaM,YoLuNu ßéKLéYip GéLméYéNé YazıKLaR,SévDim DéyiPTé aLDaTaNa LanéT,ßéNi SonSuzA KaDaR SévéNé ßu CaNım KuRßan oLSun?.!
SoNRa BeN NeYaPTıM DeMe!… HaSReT VuRdU DöNdüM DeMe!… AkLıM SeNDe BiLSeN BiLe!… AŞka GaLiP HeP Bu GuRuR!!!
:- SuSaRsAm ÇatıŞmA,(f)KoNuşuRsaM SaVaş(f)YaZarsaM DeStaN(f)SeVeRsEm DEVRİM oLur…
€g€я $€νg!η ß!я н€ν€$$€ g€яç€к ∂€1ℓ нαуαℓ$€ η!¥€т!η $€ν!ρ α¢1 ν€ям€к$€ $€νм€ ß€η1 αякα∂a$…
Oku zalim oku!!!! TeSbİH ELdE EmAnEt BeLdE SeVdA YüReKtE OLmALı..TeSbİhİ SaLLaMaYı EmAnEtİ KuLLaNmAyI SeVdAnI YüReKtE YaŞaMaYı,BiLmİyOsAnn TaŞıMa O YüReGiiii
нàηι ¢σк ѕєνмιѕdιη؟…вιяιcιк ѕєνgιlιηdιм؟…αѕlα υηυтαмαм dєяdιη؟…αηlαdιмкι ѕєηdє нєяѕєу уαlαηмιѕ!
ѕєяѕєяιℓιк мι ؟ üѕтüмüzє уσк. ѕєνgιмι ؟ öℓüмüηє. αşк мı ؟ єη güzєℓιηє. ιçмєк мι ؟ heRdaim кανgα мı ؟ αтαяα αтαя, ѕαтıяα ѕαтıя..!
Belki Kurduğumuz HayaLLer Biter Diye DüşLerde Bir Sen Biriktirdim Yüreğime
нєякєѕє ѕöуℓє∂ιgιηι вαηα ѕöуℓємє ∂ιуσяѕυη αмα ηє ωαяѕα ѕєω∂αуα ∂αιя вιz∂єη öη¢є ѕöуℓємιѕ вιℓιуσ мυѕυη _؟
nankörsün ey sevdiğim bu aşkın katilisin aşkım demem ben sana sen sıradan birisin şu yalan dünyada sendin tek gerçeğim dilimde şarkımdın sen şimdi nefretimsin
кαвαнαтιм ѕєνмєкѕє ѕєν∂ιм ιşтє ηє σℓ∂υ σ öη¢є∂єη вєηιм∂ι şιм∂ι єℓℓєяιη σℓ∂υ
Yanarım gözlerinin önünde alev alev… Söndüremezsin…”
Senden kalmış bir mühürdür gözlerime HÜZÜN Bundan böyle gözlerimin rengidir
Gözlerinde Bitti Sevdam Yüreğine Sormaya Gerek Yok …
(¯`·._.·[ hayatta yedigin kazıklar ögrendigin tecrübenin bedelidir]·._.·´¯)
K@LB!M S3N! UNUT@C@K K@D@R @D!YS3 3LL3R!MD3 ONU P@RÇ@L@Y@C@K K@D@R @S!LD!R;((((()))))
вєηi кaγвєтмєγi Sєςєηє ωяLığıм кapaк σLSuη..!!!
İsT€R Ah €T…İster Kin Duy…KeNdiNe GöRe HaKLıSın..AdıMı KöTü An…SoNuMu €LinLe YaZ…SeNDe ßiR Gün AnLaRsıN..!!!
iςiмi aćıтмadaη qiт $iмdi σLмuγσяSa σLмuγσя i$тє кaLвiмi paяaмpaяςa єтмєSєγdiη вiя γєяiη σLuяdu aмa qiт $iмdi…
DuYdUm Ki UnUtMuŞsUn EllErİn KoYnUnDa BeNi AmA sEN OnU Da UnUtUrSuN BeNi UnUttUğUn GiBi
Yüz WéR!PTé aDaM éTT!Y$éM SıFıRLa ÇaRPaR YoK éDéR!M
seni unutmak hiç kolay olmayacak,bu kalp seni kefene bile girse unutmayacak.
(¯`·._.·Sevmiyorum şu saatin sesini..Akmasın dursun zaman..Herşeyin bir öncesi ve sonrası vardır derler ya; Y A L A N.. $enden önce vardım belki ama senden sonra olmayacağım inan A$kım..·._.·´¯)
!!!Aşk kılıç yarasına benzer Yara KaPaNır AMA İZİ KALIR!!!
ßêñ $İGä®ä †İ®¥äKİ$İ DêĞİLİM $îGä®ä îÇê®Kêñ DÜŞÜñDûGûMûñ †î®¥äKî$î¥îM !_Gê¢ê_®ÜZGä®î_!
ßiR KéRé qiTTin Ya aRTıK ßiN KéRé DöNséNDé ßo$,SéN ßéNDé ßiTTin aRTıK öMRüNcé SéVSéNDé ßo$
AşK GöRmEdEn sEvMeK dEğİlDiR AşK GöRüPdE SeVmEkTiR !!!!!!!!
KânâtlârımıN ÂltındâN GêçêN RüzgâR DeğilsiN ArtıK SevvgiiliMm
biR AyrLIksA yArAtmAk istEdiĞin öLÜm oLur tEk istEğiM
(¯`·¸•´¯)SEnsİZ––––•(-•YAşaMAk•-)•––––zOrMuŞ––––•(-•BE•-)•–––––BiDaN€M(¯`·¸•´¯)
s€viyosan s€vgilim ol s€vmiyosan dostum ol öldür€c€ks€n azrailim ol n€ olursan ol b€nim ol
Karanlık Beni Hapsediyor.Hepsi Gerçeği Görmem İçin.Ama Gerçek Olan Tek Şey”Ölüm”O Da Beni Çağırıyor!!!
!!…AşK DüNYaNıN €n TaTLı MuTLuLuĞu iLe €n DeRiN aCıSıNDaN YaRaTıLMıŞTıR…!!

Kaynak :Aşk Acısı Nickleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder