10 Şubat 2011 Perşembe

Karşılıksız Aşk Sözleri

En güzel ve özel Karşılıksız Aşk Sözleri:
• Sana sevdam sonu olmayan bir yol sensizlikse kaçınılmaz bir son, ne kadar yürüsem gözlerine varamam, ellerine dokunamam. Biliyorum yüreğine asla ulaşamam, bana bu kadar uzakken kendimle de fazla savaşamam.
• Sana olan aşkımdan haberin yok, seni izliyorum hergün belki bir gün gelirsin diye…
• Keşke sevmeseydim seni, keşke görmeseydim hiç, keşke geçmeseydim kapının önünden ama artık çok geç vuruldum sana birkere… Keşke sende sevsen beni…
• Senin beni sevmediğinin bile bile seviyorum seni, karşılıksız seviyorum ben seni. Sadece seviyorum…
• Seni hayal ediyorum geceleri, zaten hep hayal ediyorum. Sensizde olmuyor bu dünya seninlede olmuyor.
• Ne zaman seni görsem kalbim yerinden oynuyor, gözlerine baksam o an hayat donuyor ama bir sen görmüyorsun karşında duranı.
• Bir deniz düşün susuz, bir insan düşün mutsuz, bir gece düşün uykusuz, bir bahar düşün çiçeksiz, birde beni düşün sensiz.
• Sevdiğim değil canımsın, uzak değil yakınımsın. Hayaller hep yalan olur, hayalde değil canımdasın.
• Seni habersizce sevdim habersizce gitmesinide bilirim pLatonik sevgilim. Keşke hayatta keşke demeseydik keşke seni bu kalbim sevmeseydi, keşke seninde kalbin başkasında olmasaydı Platonik aşkım
• Seni ne çok sevdim ben. Ne çok gözyaşı döktüm senin için. Geceleri sen yatağında meleklerin kanatlarıyla uçarken ben penceremin önünde senin rüyana girmek için dua ederdim. Bir bakışına, bir dudak kıvrımında titreşen gülüşüne ulaşmak için dünyanın bütün çiçeklerini önüne sererdim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder