23 Şubat 2011 Çarşamba

Kısa Damar Sözler

Sizler için Kısa Damar Sözler:
• Sensiz yaşamaktansa ölmeyi tercih ederim.
• Senin içinde ben bitmiş olsaydım, benim içimde sen yaşıyor olmazdın.
• Zamanı gelince duyacaksın belki geç olacak ama beni anlayacaksın çünkü sende bir gün seveceksin.
• Bana güvenme ben toprağa söz verdim.
• Sevdam dudaklarımdan çıkan sözcükler değil, yüreğimde kanayan yaramdır.
• İnsanlar doğduğu gün yıkanmaz, ama öldüğü gün yıkanır.
• Aşık olmak değil bir ömür boyu sevmektir marifet.
• Seven ne kadar fedakar olursa, sevilen o kadar nankör olur.
• Beni sensiz bırakarak yaşarker öldürdün.
• Rüzgarın suçu yok gülüm, yaprak düştü bir kere.
• Gecelerimi senin güneşinle aydınlattım, sen gündüzlerimi kendi gölgenle kararttın.
• Bende tattığın aşkı ne başkasından göreceksin nede başkası benden görecek.
• Şimdi nasıl istersen öyle yaşa ama bilki birgün mutlaka yanıma gelceksin.
• Sevdim birini kalpsiz olduğunu bile bile hala seviyorum başkasını sevdiğini bile bile.
• Ben seni severken sana hasret kaldım ben senden ayrılırken ölümle tanıştım.

Kaynak :Kısa Damar Sözler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder