10 Şubat 2011 Perşembe

Aşk Mesajları

Sizler için hazırladığımız en güzel ve en özel Aşk Mesajları:
♥ Ne seni unutturacak kadar zaman geçecek ne de geçen zaman seni unutturmaya yetecek bırakıp gitsende unuturum sanma, zaman alışmayı öğretir unutmayı asla.
♥ Dört ayrı iklimden dört çesit arı getirseler dört çesit arı dört ayrı çiçeği dolaşsa dört ayrı çiçekten bal yapsa senin kadar tatlı olamaz…
♥ Gözlerin nehir kirpiklerin köprü olsa, ben üzerinden geçerken ipler kopsa ve düştüğüm yer dudakların olsa.
♥ Ben seni dün sevmedim çünkü dün geride kaldı, ben seni bugün de sevmeyeceğim çünkü bugün de bitecek; ben seni yarın seveceğim çünkü yarınlar hiç bitmeyecek!
♥ Hayatta üç şeyi sevdim; seni, kalbimi, ümit etmeyi. Seni sevdim, sensin diye, kalbimi sevdim, seni sevdi diye, ümit etmeyi sevdim, belki seversin diye…
♥ Anlatamadım seni ne kadar çok sevdiğimi, anlatamadım sana tertemiz duygularımı, tutmadın ellerimden ben düşerken, mevsimsiz soldum sarardım, yağmurlu bir günde terkedip gittin beni, anlatamadım sana olan sevgimi…
♥ Sana bahçeden gül değil güneşten atom koparıp getirmek istiyorum ama kalbim gibi ellerin de yanar diye korkuyorum!
♥ Karanlık gecede önemli değildir yıldızları görmek, gündüzleri yıldızları görebilmek önemli olan , aşık olmak önemli değil, bir ömür boyu sevebilmek önemli olan.
♥ Korkum sevmek değil sevipte ayrımak. Korkum kurşun yemek değil kalleşçe vurulmak. Korkum ölüm değil sevdiğim tarafından unutulmak…
♥ Aşk bir su damlası olsaydu okyanusları, bir yaprak olsaydı bütün ormanları, bir yıldız olsaydı tüm kainatı sana vermek isterdim. Ama, sadece seni seven kalbimi verebiliyorum…
♥ Seni her düşündüğümde kalbime bir yıldız çiziyorum. Benim şimdi kaç yıldızım var biliyor musun? Benim artık bir gökyüzüm var…
♥ Issız çölde bir yudum suyu dünyalara değişmeyen biri gibi ya da yağmuru unutmuş toprağın bulutlara yalvarışı gibi özledim seni…
♥ Bir yudum zehir olsan, bir an bile düşünmeden seni içerdim, sırf seninle bir olmak ve seni içimde hissetmek için.
♥ Titrer durur ellerim yanında. Vücudum ürpermeyle dolar. Üşüyorum ben yanında, çünkü varlığın içime serinlik veriyor.
♥ Birgün biri çıkıpta güneşe adını buzla yazarsa, bilki o seni benden daha çok sevmiş.
♥ Sen benim incimdin. Masum bir güzellikle parıldayan… Sarp kayalıklardan tırnaklarımla kazıdığım bir istiridyede bulmuştum seni ve bir daha kaybetmemek için kalbimin derinliklerine gömdüm.
♥ Seni unutmak için and içtim gözlerin geldi aklıma vazgeçtim.
♥ Yağmur vuruyorsa pencerene, anla ki o zaman ben ağlıyorum. Yağmur pencerene vururken, benim gözyaşlarım da kalbime vuruyor; tıpkı yağmur gibi..

Kaynak :Aşk Mesajları

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder