13 Şubat 2011 Pazar

Kısa Karşılıksız Aşk Sözleri

En güzel ve en dikkat çekici Kısa Karşılıksız Aşk Sözleri:
• Sen beni sevmesende ben seni çok sevdim ve sevmeye devam edeceğim…
• Karşılık beklemiyorum sevgime yanımda ol yeter.
• Sen benim kalbimin ilk ve tek taraflı aşkısın kalbim seni seçti kalbim benide geçti..
• Seviyorum seni anlasana seviyorum karşılık beklemeden seviyorum…
• Beni sevmek yürek ister… Ama sende o yürek ne gezer.
• Bugün her zamankinden farklı bir şey yapayım dedim olmadı yine sana defalarca aşık olup seni düşündüm…
• Karşılıksız sevmek yalnızca onlarda vardır…Her yiğidin harcı değil…Yalandan sevmek nedir ki sanki…Herkes yalandan sever…Ben de yalandan sevebilirim seni…Kolay iş…
• Karşılıksız aşk bir güzelin gözlerinde dumansız yanmakmış.
• Bağımsız düşüncelerimde bağımlı kaldım sana.
• İlk aşkım olmanı istemedim hep son aşkım olmanı istedim. Son aşkım ol ve ölesiye kal benimle…
• Hep uyumak istiyorum hep rüyalarda kalmak, çünkü rüyamda karşılık buluyorum sevgime…
• Sevme beni, benim sevgim ikimize de yeter be gülüm…

Kaynak:Kısa Karşılıksız Aşk Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder