13 Şubat 2011 Pazar

Acı Dolu Nickler

Acı dolu msn nickler. Sizler için hazırladığımız en güzel acı dolu nickler.
çok sima tanıdım yüzlerini aklıma kazıdım adı anıldığında dostum dedim adım anıldığında tanımam dedi
beni sevmek için programlanma devrelerini yakarım .!!!
УǿĻĻẰЯĮ ẰЧЯĮ ǿĻẰήĻẰЯ ßîЯĻîЌT€ קĻẰή ЧẰקẰMẰZĻẰЯ…
benim aşka dair grafiğimde çizgiler hep kırıktı sevdiler ve en sonunda filmi aynı yere getirdiler beni bu zamana kadar çok üzdüler
patakla ruhumun karamsar çocuklarını al ellerinden şekerli elmalarını…
SeNsiZlİK ÖLüMDeN BiLe ZoR HeR GüN HeR GüN ÖlMeK GiBİ
sil adımı baştan yaz kalbine baş harfi büyük olsun yeniden küfr et geçmişe hadım ettik olmadı BEN SUYUN OLDUM BARDAK DOLMADI.
HAYATA ANLAMSIZ GÖZLERLE BAKMA ŞAŞI YÜZ PİSKOPATTAN BİRİNİN AÇIK KAŞI
seven ceker acıyı sevmeyen nebilsin bana asktan söz etme aşk kim sen kimsin
tanrının elinden yazılan mektubum ben
içimi kemiren her fare için bi kapan yaptım
Git tamam..nedenini sormuyoruM.Dönmeyeceğini biLe biLe sükunetimi koruyoRum.
yokluğun ki ZORAKİ BİR ÖLÜMDÜ
rüya bittti…ben eski ben değilim güzelim..uyan artık..
Gözler dudakların sölemeye cesaret edemediği şeyleri açığa vuracak kadar cesurdur..
Yalanlar bitmez dudaklar susmayınca,sevgi olmaz gözler ışıl ışıl bakmayınca…!
kendimi çözmek istemiyorum çünkü ne kadar derinlere inersem o kadar yara aldıgımı görürüm
SeNiNlE AlDıIm NeFeSlErİ SeNsİz VeRDiİm NeFeSlErLe AvUtMaYa AlIşTıM AmA BiR TüRlÜ SeNSiZlİğE AlIşAmAdIm! ! !
HAYAT KIZGIN BOĞA BEN KIRMIZI PELERİNİM.!!!!
ben bütündüm yarımı sevgilimde bırakıp yarımı sokağa attım…..
bilmecelere ısınamadım hele de senle ilgiliyse sevemedim sualleri cevaplarım yetersiz kaldı
korkusuzluk sahipleri neden kemer arkasında silah taşır????
telefon çaldı ne yazık ki ii niyetlerimi meşgula verdim
seni severim ölümüne kadar severimseni sen benim herseyimsin hayalgözlüm seni bide ben sevmiştim ama sen o umudu bana vermedin
BANA BENDEN BAŞKA DOST VARSA BİLMEM LAZIM.
3 уαηℓışıη 1 ∂σğяυуυ göтüя∂üğü şυ αρтαℓ нαуαттα тєк ∂σğяυм кєη∂ιмιм… αℓαуıηız gєℓѕє göтüяємєzѕιηιz.
RAHATÇA SARF EDİLEN YALANLARA GÜVENSE PROBLEM ALINACAK EN BASİT ÖNLEM PARANOYAK BİR DENKLEM
gözyaşlarımda boğulacaksın!!!!!!
benim kalemi bi kişi yıktı kalemimi kırdı sözlüğümde sevgiliydi anlamı….
insanlık yatak döşek arkadaşlık zaten ölmüşş
gamsızlığımın nedeni belki buydu. ÇOK MASAL ANLATILDI.
 
Acı Dolu Nickler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder