10 Şubat 2011 Perşembe

Esprili Nickler

Esprili komik msn nickleri. Sizler için derlediğimiz en güzel esprili nickler.
Dünya dönerken sinyal vermez.
Dokuz kere sev, onuncu olayim, Gercekten sev, sonuncu olayim
hєякєSє LaF Sσк, aмa вaηa Sσкмaγa кaLкмa єткiγє -тєpкi γapıp Saηa qiяєя Sσηяa
Moralin bozuksa son kullanma tarihine bak.
Erkekler belediye otobusu gibidir Birini kacirirsan bes dakika sonra oburu gelir
Ona kalbimi verdim saklasin diye, salak buzdolabina koymus bozulmasin diye
Birakip gittin beni Seni unuttum sanma, zaman alismayi ogretti belki ama unutmayi asla
Savasma sevis, sevisirken zaten savasiyorsun
öğrenciyi altın kafese koymuşlar illede tenefüs demiş
Ulan sezar sen koskoca romayı yaktın, Ben şu külüstür sobayı yakamadım
ßuqün kitap izLedim,fiLm okuDum,yémék dinLedim,müzik yéDim…akLım shénDeydi hiçßiRşeyi doqRu yapamaDım
Dusen bir yaprak gorursen, Beni hatirla sevgilim, Biliyorsun seni ben Sonbaharda sevmistim Imza: Copcu Riza
Askim seni seviyorum! Ama parayi daha cok Lakin paranin ne onemi var, muhim olan miktari!
sen sütlaç kadar tatlı lahmacun kadar sıcak çiğ köfte kadar yakıcı dolma içi kadar mükemmel birisin….
Seni seviyorum,sana tapıyorum,inanma salak,numara yapıyorum
Tanrım Kör Oldum.Artık Kusura Bakamıyorum.
aşk bir pencere gibidir fazla açarsan havanı alırsın
Sen sen ol, kapi onunde ask yapma! Askin gozu kordur ama konsununki asla!
Erkekler neden evlenemiyecekleri kaninin pesinden kosarlar? Kopeklerin kullanamayacaklari otomobillerin pesinden kosmalari gibi
ben şahım sen piyonsun ben seni kaybedersem 2 puan gider sen beni kaybedersen OYUN BİTER
Sana sarilmayi o kadar cok seviyorum ki Cunku o sirada yuzune bakmam gerekmiyor
Sen likor gibi tatli, tekila gibi carpici, viski gibi asil, konyak gibi sicak, sampanya gibi ozel, sarap gibi tutkulu, malibu gibi egzotik, kokteyl gibi muhtesemsin
Bir kopek ile bir erkek arasinda ne fark vardir? Kopek sadece haliyi kirletip mahfeder, erkek ise tum yasamini mahfeder.
Ask elmayi yemekle baslar, ayvayi yemekle biter
1 dakika içinde mesenngeriniz bozulacaktır. Anlayışınız için teşekkür ederiz.
Butun kizlar cicek olsun, ari olmazsam namerdim
Bizi cekemediler, halat koptu canim
Aşk bir vişne, iç iç kişne
Allah`im !! Kendim icin birsey istemiyorum, sadece anneme elma yanakli, bal dudakli, sutun bakcakli bir gelin nasip eyle
Kizlar artik beyaz yatli prenslerini bekliyorlar
Asik olup izdirap cekecegime, nezle olup burnumu cekerim
Para icin evlenme, borc almak daha hesaplidir
Seni sevecektim kiskanacak el ustunde tutacaktim kendimi sana sevdirecek bana baglayacaktim ip koptu
Bataryasi zayif hayallerimizin kapsama alani disinda kalan kesimlerine sebeke hatasi nedeniyle ulasamadik simdi yuregimde full ceken hattimla seni seviyorum
Kalbim senden cektigini ABD usame bin ladinden cekmedi Yuregimin teroristi dunya birlesse seni yok edemez Akibetim ikiz kulede olsa yine seni sevecegim
Seni sevdim seveli basim belada seni dusunurken uyuya kaldim helada
Sekerden evimiz tuzdan hayallerimiz vardi Ne yazikki dun yagmur yagdi
Bunu iyi belle Cehennem buz tutuncaya kadar seni sevecegim
Aşkimizin suya dusecegini bilseydim balik olurdum
Fazla mendiliniz varmi, asik olmusunda!
Karayollarinda degil, senin kollarinda oleyim

Kaynak :Esprili Nickler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder