1 Şubat 2011 Salı

Duygusal Nickler

Duygusal Nickler. İnternetten derlediğimiz en güzel Duygusal Nickler
wer elini elime… karanlığıma doğru gidelim…
Ne duygular vardır beni sana anlatan, sensin yüreğimi acıtan.
Ve niye beni bu cehennemin içinden çekip çıkarabilicek bir BEN daha yok
oLMaDıĞıM BiRi iÇiN SeViLMeKTeNSe KeNDiM oLDuĞuM iÇiN NeFReT eDiLMeYi TeRCiH eDeRiM…(
ölüm öncesi yorgunluk var gözlerimde…gölgem bile boğmak için fırsat kolluyor
Ben hazırım… Gidelim mi artık karanlığa
Sen benim hayatımın biricik anlamı, kalbimin tatlı sevdası.
sıfırın icine giren cadiyim ben.anlasilmaz olan yalnizca.sonranin ilk bilancosu tek kisilik bandosuyum terkedisin…
…ve şimdi dehanın neden ölmesi gerektiğini biliyorum..!
Birgun Hayatin Butun Guzelliklerinden Vazgecip,olume Sessiz Sedasiz Gitmek Istersen,yanima Gelki Sana Sensiz Yasamanin,sensiz Olmanin Olum Oldugunu Gostereyim…
Bu Yanlizlik Olumden Beter, Acilarin Sonu Degilmidir Dertler, Olum Gelmis Kapima, Can Bu Sozler Neyler…!
Yalnizlik Paylasilmaz, Paylasilsa Yalnizlik Olmaz…
Bilirim,yalnizliga Bir Sen Dayanirsin, Kendine Sirdas Kendine Arkadassin, Nasil Basardin Bilmem Tabi Basariysa Eger Yalnizlik!
ne sevdam başka sevdalara nede ölümüm başka ölümlere benser o yüsten ya tam sustururum yada kan kustururum ne kural tanırım nede kral
balkonuna koy beni hayat;unut ama atmaya kıyama.orda bi köşede beklet beni,ama zamanı gelince al tekrar kollarına..
Bir gün bütün parmaklıkları kıracağım.Tartıyla baş başa kaldığımla kendime hesap soracağım
Bağışla ölüm,bu karanlık yağmuru ben seçmedim…!
…Avcumda her zaman bir hüzün rengi,böyledir işte yüzümle gözlerim arasındaki çelişki…
Yüreğimi gözlerime gömdüm ve sadece kendime inandım,uçurumun kenarındaki cılız bir papatya kadar kendimim artık,hiç olmadığım kadar…
sadece ölüme kanar artık gözlerim,umudumun saklı olduğunu sandığım sahte yüzlere değil…
Beklemek güzeldir güzelim Dönecekse eger beklenen…. Özlemek güzeldir güzelim Özlüyorsa eger özlenen..
Herzaman duyamadigimiz o toprak kokusu bu zamanda aranan gerçek sevgiler gibi yagmur arkasinda sakli olan toprak kokusu gibi ortaya çiksa keske…
Özledigim ne sensin ne de bir baskasi… özledigim gerçekten hissetmeden bana “seni seviyorum” demeyecek biri..
Hani insan aglamak ister, Gözlerinden yas gelmez ! Hani gülmek ister,yürekten gülmez! Hani birini bekler o hiç gelmez! Iste o zaman ölmek isterde ECEL gelmez!
Gözlerimi kapattigim an gözümün önünde konusmaya basladigimda ismin agzimda sanki benim gölgem gibisin peki ya ben senin için neyim söylermisin ?
Özlem bence ne bir seye duyulan hasret nede ulu bir arzulayis. O bence içten içe aglayis yada senden ayri yasayis…
Yasamak özlemsiz, özlem sevgisiz, sevgide sensiz olmaz… Unutma sevmek daima beraber olmak degildir. Sen yokken bile seni yürekte yasatabilmektir…
Ilik bir rüzgar esti buradan, nereden estigini bilemedim nereye gidiyorsun dedim özlenen heryere dedi aklima sen geldin cünki özlenen sendin. birtanem Ya onu kaybedersin, ya da kendini mahvedersin.
Baliklarin sevgisini bilirmisin birbirlerine dokunamazlar ama sevgilerini hep yüreklerinde hissederler bende simdi sana dokunamiyorum çünkü sen hep yüregimdesin.

Yazı Kaynağı :Duygusal Nickler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder