12 Şubat 2011 Cumartesi

Çeşitli Nickler

Çeşitli msn nickleri. Sizler için hazırladığımız en güzel çeşitli nickler.
ѕєη ∂єℓι вη мηуαq нιç вιявιяιмιzι вıяαqмααq
SaBrIm SeLaMEtiMsE iNtİkAmIm FeLaKeTiMdİr..
(¯`·._.·Sevmiyorum şu saatin sesini..Akmasın dursun zaman..Herşeyin bir öncesi ve sonrası vardır derler ya; Y A L A N.. $enden önce vardım belki ama senden sonra olmayacağım inan A$kım..·._.·´¯)
HayatımıN Ressamı’yım
“A”cıya “Ş”ikayetsiz “K”atlanmak=AŞK
H€R$EY Y@L@N ßİR T€K ߀NİM G€RÇ€K OL@N
Biz oLmakLa Öqünürken nasıLda eL oLduk Birden – anLıyamaDım
Her sözüm dudaklarda gülüş oldu dönmek ihtimali yok artık o gülüşler düş oldu
seni yine Sevemem Sevemem Yine Yeniden aŞkım diyemem
Hayat bana o güzel kaynamalarıından birini yaptıyUİpİİiİiii xD
gülümse hadi,, bulutlar gitsin
zaten dogru duzqun olmadı ki şu hayatım aLışdm sende incit kır beni aqLar aqLar susarm ! x(
SoytarıLar KraL OLmuş Kahpeler SuLtan Dost ßiLdiğimiz Herkes YaLan OLmuş YALANNN!!!!
Terkedilmişleri, aşkları sevdaları,dostlukları aramaya kalkarsan, ancak mezar taşlarında bulursun
Geçmişe sakın geçmiş deme, geçerken sanada geçmiş olabilir
bak büyüdüm hiç hesapta yokken büyümek canımı yaktı güzel sanarken
Göremezler,izin vermessem üzemezler çözemezler benim bir düşüm var ki asla bilemezler
‘ Ne Zaman ßu Kadar Zor OLdu NéFés ALmak?
‘ TopLa Önümé Attıqın ßozuk SözLéri ßén ßunLardan Annamam!
HeR YüReĞiN KöŞeSiNDe YaRaLı BiR YeR VaRDıR
Hayatımın gerçek öyküLerine ayrıLan ßi fiLmin soundTrack’indeyim
ßenim hayrım var! Ama aynım yoq ! kayqım var ama kayßım yoq Sana saygım var ama Tahammülüm yoq
“MutluluK ßiR ÇimendiR ßastığıN YerDe ßiteR, YalnızlıK GittiğiN YoldaN GeliR”
Seviyorsan Seviyorsundur AMA’ sı oLmaz Bu işin ÜsteLik Bir Cümlede AMA Varsa Bir Önceki Yargının Hiç Bir Hükmü Yoktur Artık
кendiiмiizii σLdυğυмυzdαn dαнα fαякLı göѕтeямe çαвαмız уσк
nefesiimsiin… *seniinLe αnLαmLıчım ben!
esкiiden тσz peмвe hayaLLeяiм vaяdi …siiмdii peмвesii giiттii тσzu кaLdi
küCük iNsanLaR koNu$uR – büYük iNsanLaR koNu$uLuR
Alfabe artık 28 harf, “O” şimdi asker!
őŁűm µγкµ gίßί тªτŁı ๏łsă mзzăг τªşıИıИ űzзгίπз тªτŁı ЯΰЧªŁªг Чªżıℓıг…
•S•ê•N•î••••K•â••L•b•î•M•ê•••• G•ö•M•ü•Y•ô•R•û•M••• •S•ê•V•G•î•L•î•M•
•••»[BêNîMlÉ ÔyNâMâK AtêSlê ÔyNâMâyA BêNzÉr]«•••
ஐღღŞêŋiżĺiķ,Băŋaـ Cōķ Zōŗ ¤Yąšąмăŋıň Fąŷđـšı Yōķღღஐ
•YÜRÊGÎNLÊ••••••••••SÊVÊN••••• •••••ÂSL••••••••••Â LDÂTMÂZ•
~•¤»•••÷•¤ bEnim_GöZüMdEki_ya$£aRiN_an£Am i_SENSIN (B_I_T_A_N_E_M)εïз◊♥
(%) §€Ni §€v€®Im, §€Ni §€v€nId€ §€V€®iM, §€nI B€NiM KÅDÅ® §€V€NiD€ kU®§uNÅ dIz€®Im (%)
HaYaTTa HiC SeVMe SeVeRSeNDe BeLLi EtMe CüNKü SeVeN SeViLMeZ SeViLeNDe KiYMeT BiLMeZ
๑۩۞۩๑گeήί گeήℓε Ўαگαмακ √αяκεή گεήگįz hαگяεŧįήℓε Ўαگαмακ zoяuмα GįdįЎoя!!!๑۩۞۩๑

Kaynak :Çeşitli Nickler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder