10 Şubat 2011 Perşembe

Sevgiliye Kısa Doğum Günü Mesajları

Sevgilinize söyleyebileceğiniz en güzel ve en özel Kısa Doğum Günü Mesajları:
• Hayatımın anlamı iyi ki doğdun. Doğum günün kutlu olsun.
• Bana tüm güzellikleri yaşatan varlık doğum günün kutlu olsun.
• En değerlim iyi doğmuşsun seviyorum seni.
• İyi ki doğmuşsun aşkım, iyi ki benim olmuşsun, iyi ki sevmişim seni…
• Nice yaşlarını birlikte geçirmemiz dileğiyle. Doğum günün kutlu olsun sevgilim.
• Ömrünün en güzel yıllarını benimle geçirmen dileğiyle iyi doğmuşsun sevgilim.
• Sen benim mutluluğum, hayatımın en güzel varlığısın. Doğum günün kutlu olsun.
• Herşeyim benim seni çok seviyorum iyi doğmuşsun doğum günün kutlu olsun.
• Doğum günün kutlu olsun biriciğim.
• Ömrüme ömür diye kattığım aşkım doğum günün kutlu olsun.
• Nice sağlıklı, mutlu, güzel ve benli yıllara aşkım, doğum günün kutlu olsun.

Kaynak :Sevgiliye Kısa Doğum Günü Mesajları

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder