6 Şubat 2011 Pazar

Aşk Sevgi Nickleri

Aşk ve Sevgi nickleri. En güzel aşk sevgi nickleri sizler için.
Bir cicek sev hic solmasin, bir dost sev arkandan vurmasin, bir yuva sec hic yikilmasin, bir sevgili sec seni hic unutmasin.
°(w)°Aylar_Geçsede_Yillar_Geçsede_Bir_Ömur_Böyle_G itsede_Ben_Seni_Unutamam°(w)°
(w)***Bir Kulunu Cok Sevdim O Beni Hic Sevmiyor Kalbimi Ona Verdim Artik Geri Vermiyor ***(w)
(f)//*Her_Insan_Sevilcek_Ve_Sevecektir*(f)
Bir gün titreyerek uyanirsan bil ki resmini optügüm gündür. Ama bir gün sebebsiz yere gozyaslarin akarsa, bil ki oldügüm gündür.
Güldüm Aglattilar,Sevdim Aldattilar,Sarildim Biraktilar,Saolsun Dostlar,Sevenler,Sevilenler,Beni Zorla $air Yaptilar
(u)–[Vay Benim Deli Gönlum Yarali Ku$a Döndu Güvendigm Daglara Kar Yagdi Birer Birer]–(u)
×÷·.·´¯`·)»HÅ$®€TÏÑ¿L€»»¥ÅÑÐÏ»»GÕÑLÜ(v)«(·´¯`· .·÷
N’olurdu bir yaprağın daha olsa bak sevmiyor beni işte hain papatya..
> Adı anıldığında işte dostum dedim!. Adım anıldığında tanımam dedi!
> HER SEVEN ADSIZ BİR KAHRAMANDIR ASLINDA VE İNSAN SEVEBİLDİĞİ KADAR İNSANDIR..
> .! Herkes yalan ki biz mi gerçek olalım !.
(f)//*+*(*)_Gözler_Kalbin_Aynasidir_(*)//*+*(f) !!!! (f) Ben Senden Asla Vazgecmem (f)!!!! Sensiz_Ben_Nefes_Alamam (f)
•?•??•?• Öyle Bir Sevdiki kalbim Unutmaz Artik Bir An »» Seni ==>> …. «« .!!•?•??•?•
ßana okuLda 1 SaaTin 60 Dakika oLduğunu öğReTTiLer, 1 DakikaNıN Da 60 Saniye oLduğunu öğReTTiLer ama,SenSiz ßiR Dakikanın sonSuza Dek SüRDüğünü öğReTmeDiLer
BENİ SANA KAVUŞTIRACAK TEK ŞEYİN ÖLÜM OLDUĞUNU BİLSEYDİM, AZRAİLİN GELMESİNİ BEKLEMEZDİM
BuGüNü yaşıyorsam yarının seni bana getireceğine inandığım içindir….
Bu gün bir meyhane keşfettim mezarlığın tam karşısında , Eğer ki bir gün beni ararsan ya meyhanedeyimdir yada tam karşısında…
Hayatta üc seyi sevdim: Seni; Kalbimi; Ümit etmeyi… Seni sevdim, sensin diye, Kalbimi sevdim, seni sevdi diye, Ümit etmeyi sevdim, belki seversin diye…
GözLerin daLarSa ßiLki dü$ündüm Seni, kuLagIn CInLarSa ßiLki aNdIm Seni, GeCe UyanIrsan ßiLki ReSMiNi Öptüm, GözLeriNden Ya$ damLaRSa ßiLki SenSiz ÖLdüM..
DUNYADA UC SEYI SEVDIM. SENI, KALBIMI VE UMIT ETMEYI. SENI SEVDIM SENSIN DIYE, KALBIMI SEVDIM SENI SEVDI DIYE, UMIT ETMEYI SEVDIM BELKI SEVERSIN DIYE
seni denizdeki canlılara anlattım. benin canım sevgilim balıkları bile aglattın.
Yoku$u ßen CıkTım YoL $eniN oL$un, ZehiRi ßen IctiM $u $enin oL$un ßi tAne ßuLmu$$un HayıRLı oL$un ßi tAne dE ßenßuLdum HaßeRiN oLsun!!!
Hayat bir tiyatro dediler herkese bir rol verdiler en zoru benimkisiydi önce sev sonra unut dediler sevmişim unutamıyorum
Şimdi uzaklardasın benimle değil, ben ise yalnızım seninle değil, adın kalbimde dilimde değil, seni çok seviyorum elimde değil!
Hiçbir kız bir erkeğe boyun eğmez hiç bir erkek bir damla göz yaşına değmez
Sana o kadar kırgınım ki, seni bin parçaya bölsem yetmez. Ama kaybolacak bir parçanada gönlüm elvermez…
KÜL OLMUŞ ATEŞ YANAR MI? BUZ TUTMUŞ SU AKAR MI? BUNLAR OLMUYORSA SÖYLE BAKALIM: BU KALP SENİ SEVDİ BAŞKASINA BAKAR MI???????
ѕєνмєкι ѕєνѕιηℓєя αğℓαмα αğℓαт кι ∂єğєяιηι вιℓѕιηℓєя…
Sözüm sana güzeL kız; Bende ki aşkı hevesmi sandın?
ѕσηѕυѕα ∂єк ѕєνιℓє¢єкѕιη вυηυ вιℓ уєтєя!!
ßẽή ǺگKι گẽήLẽ yǺگǺyǺмǺzگǺм vǺґگıή σLмǺگıή
kim o deme bosuna benim ben öylebir geldim ki kapına bastan basa sen!!!
Seni sensiz de yasayabiliyorum..En azindan kafami dinliyorum…
Ben Sabahsiz Gecelerİn KucaĞinda Bİr ÇİlekeŞ, Sen Ümİtler Ülkesİnİn KaranliĞinda Bİr GÜneŞ.
sen ulaşıldıkça ulaşılmaz olan hasretimsin…
ιкι кιşι ѕєνєи ιкι ∂єfα öℓüямüş,вιя кαℓρ уαℓиız вιя кαℓвι ∂üşüиüямüş
Yüreğime bir türlü o gitti diyemiorum…
Aşk Gülmekten çok ağlamak, yaşamaktan çok ölmek, gelmekten çok gitmektir ve aşk öyle haindir ki nerede imkansız varsa orayı sever…
Biliyorum Sen GüneşSin Etrafında Binlerce Gezegen Var, Ama Sende Biliyorsun Ki Ben Dünyayım Ve Bir Tek Bende Hayat Var
Bizim aşkımız istanbul kadar büyük, berlin kadar anlamlı, ağrı kadar yıkılmaz, paris kadar çekici, izmir kadar vazgeçilmez. Aşk dediğin bizim gibi olmalı.
Bazen anlatmak zor geldi korktum, bazen cesurdum sen yoktun. Ve artık söylüyorum “SENİ SEVİYORUM”
Sevgini göstereceksin söylemek yetmez. Sevgi gözlerinde olacak sözlerin yetmez. Seveceksin benim gibii ama kalbin yetmez!
Yalan bakışların sahte gülüşlerin arasında buldum seni. Herşeyi kaybetmeye değecek kadar sevdim seni çünkü sen sahte deilsin!
Kimi rüyalarda görülmeye değerdir, kimi gerçeklerde yaşanmaya. Sen gördüğüm en tatlı rüya, yaşadıkça bitmesin dediğim en güzel gerçeğimsin!
1 Gün 1 çılgınlık edip seni sevdiimi söylesem alay edip güler misin yoksa sende sever misin?

Kayak :Aşk Sevgi Nickleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder