6 Şubat 2011 Pazar

Aşık Nickleri

Aşık msn nickleri. Aşıklar için hazırladığımız en güzel aşık nickleri
Bir yürek nelere yeterse, Bir can bir canı ne kadar severse, Bir damardan ne kadar çok kan geçerse, Yaşam ölüme ne kadar değerse, Sen de o kadar değerlisin
Ne Dündn Dha Az,Ne Yarindn Daha Çok,Seni Bugnde Dün Oldugu Gibi,Yarinda Olacagi Gibi ÇoK SevioRm..
Yıldızlar elle tutulurmu? Sesim buradan duyulurmu? Sevgi içten oldukça Bu kalp seni unuturmu?
…..aVuClArINla AyI öĞrENmiŞ gÖzyAsLaRım DuDaKlArImI yaKArCasInA YaLvArmAYIda öĞrEniR ELbEt tEk dıYeBiLiCeĞİm KeLimE SeNi SEviYOrUm…..
£Ğ€R AŞK S£VDİĞİN KİŞİYİ GÖRDÜĞÜND€ £LL€RİNİN TİTR£M€Sİ KALBİNİN Y£RİNDEN ÇIKACAK GİBİ ATMASIYSA B€N D£ O ZAMAN AŞIĞIMMM….!!!!
»-(¯`v´¯)-»€C€L OL$UN ßANA $€ND€N ßAŞKA$I »-(¯`v´¯)-»
Ay gEcE UyuMaYaNlAr İçİn DoĞuYoR bEnDe Bu GeCe Ay oLaCAğIm YaNlIz Ve AnCaK SeNiN iÇiN dOğUcAğIM…!!!
€n qÜz€l d€rd!m s€ns!n….öLüM s€n!nl€ g€ls!N…. b€n hAyAll€r!md€ b!t d€s€md€ b!tM€!!!!!!
sen seni özleyenin özleminden habersiz özlenensin sen varya sen özlenenler arasında en özelsin
sana gitme diyemem ama kal da demem. gidersen ardından el sallayacak gücü bulurum kendimde, kalırsan kucaklayacak cesareti de…
Güzєℓℓιgιη 0η ραяα єтмєz вєη∂єкι вυ αşк σℓмαsα
$êñİ ßûLû†Lä®ä $ø®DûM ÜZGÜñ DêDİLê®.$êñİ ¥äĞMû®Lä®ä $ø®DûM ¥ø®Gûñ DêDİ ŞİMDİ GÜZêLİM $êñİ $äñä $ø®û¥ø®ûM ñä$îL$îñ ßİ®†äñêM…!
Karlı Bir Kış Günü,Lapa lapa kar yağsa KesKin Bir Ayaz VurSa Beni SNA SaVursa ısıtırMısın Beni YüreĞinDeki Aşkla
¸.·´¯`·.¸><((((º>[_!н℮ρ кαLвiiмii кιяѕαηDα..нiiç αcιмαѕαηDα..в℮η н℮яzαмαη ѕ℮ηiiηL℮уiiм!_]SEnİ SEVİYOrUm::h…n_)-,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸
Oº°‘¨HAYAT BİR ŞARKIYLA BAŞLAR ÖNCE SONRA BİR ŞİİRLE BİTİRİRSİN¨‘°ºO
Bir Damla Göz Yaşın Olmak İsterdim…Gözlerinde Doğmak…Yanaklarında Süzülmek…Dudaklarında Ölmek İsterdim Bir Tanem…
ihanet AŞKa dahilse, seni unutmak ŞEREFTİR….
ŃĔ ÁşıĶ ŃĔ МÁşÚĶ ßĔŃ ŚĔŃĨŃĹĔ МÚŤĹÚŶÚМ ßĔĹĶĶĨ ßĔŃĨ ŚĔVĔŔŚĨŃ ĎĨŶĔ ßĨŔÁŹ ÚМÚŤĹÚŶÚМ..!!!!!!!
BiR AtEş yAk bEnİ İçİnE At vÜcUdUm yAnSıN aMa kAlBiMi yAkMa çüNkÜ OrAdA bİrTeK Sen vArSıN
OlM@M Déd!m OlDUm qÖZlér!N!N !Ç!ndé ßoğuldum
ѕєηι ѕєηιηℓє уαşαмαк ωαякєη нαуℓιηℓє уαѕαмαк αğяıмα ğι∂ιуσя
sen cehennem olsan sanmaki senden fazgeçerim sana gelebilmek için kim bilir ne günahlar işlerim
Seni yıldızlara benzetiyorum onlar kadar etkileyici,çekici ve güzelsin ama aranızda tek fark var onlar milyonlarca sen bir tanesin…
“єğєя ѕαηα вαηα gözℓєяιηℓє ∂єğιℓ∂є кαℓвιηℓє вαкмış σℓѕαу∂ıη вєηιм ѕєηι ѕєν∂ιğιмι çσк ιуι αηℓαя∂ıη”
aşık oldum bir zaman, bekledim sende sevdinmi beni yaman,boşuna beklemişim oysa,varmış senin sevdiğin saman
sevenler kavuşsaydı aşk şiirleri yazılmazdı…..
Seni sevdim gönülden, kalbimin sahibi oldun bilmeden, bu yürekte varolacaksın ebediyen, bunu bil çok seviyorum gerçekten.
๑۩۞۩๑گeήί گeήℓε Ўαگαмακ √αяκεή گεήگįz hαگяεŧįήℓε Ўαگαмακ zoяuмα GįdįЎoя…!!!๑۩۞۩๑
SaD£CE $EN sen Gidersen YokuM b£N
aşk dediğin nedirki seni mahveden içini yakan tatlı bir bela gibi işte bunun adı aşk …
seni seviyorum delice aklımdaki tek hece sev beni delice
Aşkınla sararıp solacak kadar, Sevginle bahtiyar olacak kadar Uğruna canımı verecek kadar seviyorum desem inanırmısın ?
Hayatıma bir sürü prens girdi ama kalbimin tahtında her zaman sen oturdun…
Bırakma beni sevdiğim gidişine dayanamam, Hasret gözyaşlarımla kendimi avutamam, Dönerim dersin ama kadere inanamam, Bıraktığın anılarla sensiz yaşayamam AŞKIMMM….
sen hayatımda öyle bir cümlesinki asla nokta koyamam
•яéśτ ¢єќτ’iм вu śάнτє нά¥άτά…¥άśάмά¥ά¢άqıм… Dєяќєή… śєή ¢ıќτ.ıή ќάяśıмά…
AyrıLık^ yaZıyoR, ArkaSı yarınLardaa . . .» gєcміѕTє чasanan нєгѕєчі ѕu saattєn ѕоnгa siLiчогuм ~~ѕ a ч g ı l a г ı м l a !~

Kaynak : Aşık Nickleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder