6 Şubat 2011 Pazar

Komik Nickleri

Komik Nickler. Sizler için derlediğimiz en güzel komik msn nickleri.
Zenci mahallesindeki solaryumcu !
Sakla samanı; inekler aç kalsın !
En akıllı insan en güzel akıllı taklidi yapan delidir.
Ölüm korkusu sürekli değil, mezarda biten geçici bir duygudur.
Bekarlık canıma tak etti. Bende KIZ kulesini kaçırdım.
Yeni yil iptal edildi. Çünkü eskisini buldular!..
Maliyeden yeni bi vergi daha ”duvar yazisi vergisi”
Şu araba benim olsun. 5 milyar borcum olsun. SATINCA ÖDERIM.
Vatandaş çok BONKÖR. Krizlerin faturasını o ödüyor çünkü..
Artık her çocuk ZAMane çocuğu.
Ekonomi kilitlendi. RESET’leyelim lütfen.
KERIZI çok olan yerin, KRIZI erken olur.
Ülkemdeki ZAMLAR, yağmur gibi DAMLAR.
Eskiden zamPARA’ydım. Kriz geldi zamSEFIL oldum.
Eskiden ekmek aslanın ağzındaydı. Şimdi aslanda aç.
Çok endişelendim. Bügün zam yapılmadı. Acaba hükümetin başına birşeymi geldi?
TATILDEYIZ. imza: Cezaevindeki hortumcular.
Oyunu doğru partiye ver. Sonra oooy anam oy deme.
Vatandaş öldü. Allah TAKSITLERINI affetsin.
Paraya para demezdi,çünkü “r” leri söyleyemezdi.
Çiçekleri kopartmayın, onları kökünden sökün!
Bir şey biliyorsan konuş alim sansınlar
Bir şey bilmiyorsan sus adam sansınlar
Kalbimi kırdın o bana dedemden hatıraydı!
Hırsızlık yapmayın, Hükümet rekabetten hoşlanmaz…
Silginiz kaleminizden önce bitiyorsa; yanlışınız çok demektir.
Bütün hayatı emir alıp vermekle geçti. Allah’ın emriyle öldü…
Tam öğrenmeye başlamıştım ki, okullar kapandı…
Bilmediğin boku git mektebinde oku.
Ağlama sevgilim ıslanıyorum.
Msn’ de 20 kişi çevrimiçi; 8 tanesi dışarda, 7 tanesi meşgul, 4 tanesi hemen dönecek 1 tane salak’ta bu nicki okuyor !
Yerin kulağı var derler. Benim de kulağım var, e ben yermiyim ? Hayır yemem !
Elinde bir tane çiçek; sevecek – sevmeyecek o minicik çiçek bunu nereden bilecek !
Düşünüyorumda; düşüncelerin en güzeli: Senin beni düşünüp düşünmediğini düşünürken, beni düşündüğünü düşünmek !
Geçmişim acı veriyordu; ameliyatla aldırdım !
Kıyamet gelsede; hepberaber kopsak !
Size yapılmasını istemediğiniz bir şeyi; başkasına yapın çok zevkli oluyor !
O bana baktı, ben ona baktım şimdi beraber 3 çocuğa bakıyoruz !
Allahım kendim için bir şey istemiyorum. Ne olur sen anneme; bal dudaklı, uzun boylu, sarışın, mavi gözlü, sütun bacaklı bir gelin nasib eyle !
Annem 4 kardeştir. Tesadüfe bak dayımda, hatta teyzemde !
Sınava kopyasız girmek savaşa silahsız girmeye benzer !
Erkekler araba gibidir; dikattli olmazsan altında kalırsın !
Karim öyle hamarat ki, çok iyi kafa ütüler.
Kim demiş kırmızı ışıkta geçilmez diye? rahmetli geçerdi
Rüyaları gerçekleştirmenin en kısa yolu, uyanmaktır. (S.M. Poker)
Elektriği Edison buldu Faturayı biz ödüyoruz..
Ayda 200 milyon kazanmak ister misiniz?… O zaman aya gidin.
Kaynak :Komik Nickleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder