3 Şubat 2011 Perşembe

Kısa Babalar Günü Mesajları

Babanız için en güzel ve en içten Kısa Babalar Günü Mesajları:

♥ Dünyanın en yakışıklı babasına, seni çok seviyoruz, babalar günün kutlu olsun..!
♥ Hayatın anlamı ve tüm güzelliklerini öğreten adam, benim sevgili babam… Babalar günün kutlu olsun.
♥ Gücüme güç, umuduma umut katan babam, babalar günün kutlu olsun.
♥ Her zaman yanımda olduğun için teşekkür ederim sevgili babam… Babalar günün kutlu olsun.
♥ Bugüne dek başardığım ve elde edebildiğim her şeyde senin payın var. Babalar günün kutlu olsun.
♥ Canım babam seni çok seviyorum, sana kucak dolusu sevgilerimi yolluyorum babalar günün kutlu olsun.
♥ Sabırlısın, sıcaksın, şefkatlisin, koruyucumsun, bağışlayansın.. Babamsın. Seni çok seviyorum.
♥ Biricik babam babalar gününü en içten dileklerimle kutlarım seni çok seviyorum.
♥ Bütün acılar üstüme yağınca sen bana açılan şemsiyesin babacığım. Seni çok seviyorum.
♥ Sen olmadan ben asla varolamam baba. Seni seviyorum. Babalar günün kutlu olsun canım babam.
♥ Babacığım seni çok seviyorum. İyi ki varsın, iyi ki yanımdasın, iyi ki babamsın. Babalar gunun kutlu olsun…
♥ Dünyanın en tatlı babası seni çok seviyorum babalar günün kultu olsun
♥ İnsan babasına borçlu olduğu saygıyı, ancak baba olunca duyar. Babalar günün kutlu olsun babacığım.
♥ Evimizin güneşi bir tanesi olan canım babama kucak dolusu sevgi ve saygılarımla. Babacığım bir günümde değil her günümdesin.
Yazı Kaynağı :Kısa Babalar Günü Mesajları


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder