23 Şubat 2011 Çarşamba

Ayrılık Nickleri

Ayrılık msn nickleri. Sizler için hazırladığımız en güzel ayrılık nickleri.
” ßeni üZen her deTaydan unuTarak KurTuluyorum ”
тαş σℓѕαм єяιя∂ιм ανυçℓαяıη∂α ∂αℓ σℓѕαм çöкєя∂ιм вαкışℓαяıη∂α ѕєνgιℓιм
GeL ßaK ßiR eLimde göKyüzü vaR haLa ÖteKinde kayıp giden yıLdızLar.. KorkuLarda ßenim umutLaRda *Beni ßıRaKma…* [^_^?]
Nereden bileceksin silaHıMıN şarJöRüne mermi DiYe SeNi KoYup DeFalArCa KaLbiMe SıKtıĞıMı???:
BiR ÖmüR boYu sEnİnlEyim dEsEn De iStEmeM aRtiK. ÇüNkÜ sEn rüzGarin coşTurdUgU birtoz bulutusun, bugün bana esersin …yarin ele
h€rkesin ßiras faiLi oLduqu meÇhuL ßir Cinayetim $imdi…!
мι∂єм вυℓαηıуσя gαℓιвα ∂üηуα тυттυ.вєηι υηυттυ…:∂
(¯`·._),.-~*´¨¯¨`*·~-.¸-(_hani senin için atıyordu bak______——-___durdurdum
kayBeTTin ßeni ama üzüLme*saNa çok kız var kaldırım köşeLerinde
˙·٠٠•● вєη∂є нαккιη кαℓ∂ιуѕα єgєя ѕєνιℓ∂ιgιη gυηℓєяє ѕαу.. ●•٠٠·˙
mErAK eTMe ErTEsi GüNü BUlMaM bİrİNİ SEN VARKEN BuLaMaM ASLA
ben hayatımda ilk defa aşık oldum ondada unutuldum
yαLиızLıк вüтüи dαмαrLαrıмı çαтLαтıyor…!!!
Seni sevdim ne yazık ki söyleyemedim. Sen bir umuttun yüreğimde büyüttüğüm. Bazen karanlık gök yüzünde ışıldayan bir yıldız, bazen de göremediğim masum bir melektin. Bense seni senden habersiz seven biriydim…
υиυτѕυи вєиі dіγє навєЯ göиdєЯміŞsіи…віЯ Đüşüи вакаІıм натıЯІаимаγа dєĝєЯміѕіи
ßen senin tuvaletinde yüzmüyoRum! Havuzuma i$eme!
Unutma! Nasil Sensizligi Ben Yaratmadimsa Tadacagin Bensizlikte Benim Eserim Olmayacak
£у ι$тαηвυℓ ! ѕαηα уєηιℓ∂ιм вιя güηαнкαя уüzüη∂єη νєямє ιѕтємєм! ßıяαк! üѕтü кαℓѕıη! αℓα¢αğıм уσк ѕєη∂єη
HaYaTtA HiÇ KiMsE İçİn HaYal kIrIkLıĞıNa UğRaMaDıM ÇüNkÜ hAyAtTa hİç KiMsEİçiN hAyAl KuRmAdıM
Her an yanımdaydın aslında, hiç gitmedin yanıbaşımdan. Şuracıktaydın aslında, anlayamadın, ANLAYAMADIM
Kırılмaмış soИ kaLbί kırмaya qeLdiм ,) Çok deqίştίм beИ artık мeLek deqίLiм..
,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸-(_seni o kadar çok seviyorum ki anlatamam aşkım bırakma beni_)-,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸_)-,.-~*´¨¯¨`*·~-.
“”"……..Ne SeN!NLe NeDe SeNs!z DeNeD!m olmuyor ÇARES!ZİM eN SoNuNDa S!LD!M aTTIm SöKüq aLDıM 1Ç!MDeN !SM1N!…BaNa BuNu SeN ÖğReTT!N… SeNDe BeN! BöLe SiLD!N………”"”
Umutsuzluğu ihrac eden bicok ülkenin herhangi bir sehrinde bıraktım seni,inzivaya cekilmiş bu hikayanin hüzün dolu tetiğini coktaan cektım,seni öldüreli cok oldu.
»-(¯`v´¯)-»bana bir günün 24 saat bir dakikanın 60 saniye olduğunu öğrettilerama sensiz geçen bir salisenin bir ömür olduğunu öğretmediler »-(¯`v´¯)-»
kàLbiné µzànàn bµ yøLdà bénS¡zS¡n àrtIk sén .. wàzqéCd¡m hér$éydén .
вαиα__ ∂αявє__ αтαиι__ вєи__ нαявє__ ѕσкαяιм
!! . . . BéNiM oLâN BâNâ KâLıR qéRiYé KâLâN YoLuNu âLıR . . . !!
ѕєηѕιz gєçєη нєя вιя güη ∂αнα ιуι αηℓıуσяυм кι ‘ѕєηѕız уαѕαмαк уαѕαмαк ∂єgıℓмıѕ…
bu aşk BİTMİŞ,son kullanma tarihi GEÇMİŞ,artık sevsen ne yazarki benim kalbim zaten İNCİLMİŞ
şιм∂ι υzαкℓαя∂αѕıη уαℓηızℓıк ѕıя∂αѕıм σℓυуσя нєяqє¢є уιηє ѕєηѕιz вιя αкѕαм∂αуıм αqℓıσяυм кα∂єяιмє ѕєѕѕιz¢є
BiRiNi qeRçeKteN ÇoK SeViYoRsaN oNuN İçiN HeRşeYi qöZe aLmaLısıN BiR KoRkU UqRuNa BıRaKıPtA KaÇmaMaLıSıN..!
८ﻪռıო ßﻨlε εოﻪռεէĸεռ, ĸﻪկßεժε८εĸ ռεկﻨო օlﻪßﻨlﻨгĸﻨ ?
Kaynak :Ayrılık Nickleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder