6 Şubat 2011 Pazar

Doğum Günü Nickleri

Doğum günü msn nickleri. Sizler için hazırladığımız en güzel doğum günü nickleri.
Hayyyy senii doğurtan ebeninnnnnnn yanaklarından öpiyim emii
Gündüzün yatta, gecen barda, altında porsche araba, kaldığin ev tripleks villa, gezdiğin yerde herkes sana hasta olsun. Doğum günün kutlu olsun.
doğum günün kutlu olsun (bu mesajı sakla seneye bana bir daha mesaj masrafı yaptırtma)
Güneş kadar sıcak, kartanesi kadar berrak, yağmur kadar saf ve temiz, imf’deki kadar bol paralı bir ömür dileğiyle. Mutlu yıllar.
Tekerleğin icadının 35. yıl dönümü kutlu olsun.
Nice yıllara doğum günün az şekerli olsun.
Bugunu unuttum sandın dimi. Hiç unuturmuyum kankam benim. Ampulun icadının 25. yıl dönümü kutlu olsun.
Bugün belki de çok kişiden doğumgünü mesajı alacaksın, ancak şu an okuduğunen farklısı çünkü tümüyle sevgiyle yazılmış bir mesaj. İyi ki varsın…
Arkadaşlar yıldızlar gibidir, onları her zaman göremezsin ama senin için her zaman varolduklarını ve seni düşündüklerini bilirsin. Doğum günün kutlu olsun..
Dileğim bugün dilediğin tüm dileklerin gerçek olması. Belki yanında değilim ama bil ki kalbimin en derin yerinde bugünü seninle kutluyorum. Nice yaşlara…
bugün doğum günüm senden hediye değil aşk sevgi bekliyorum çok seymi istiyorum evet elbette sen senin için bir hiçim
yıldızlardan daha güzel parlıyorsun… Doğum günün kutlu olsun
dogum gunun kutlu hayatin mutlu olsun…
Sen Doğduğun Gün Yağmur Yağıyordu Ama Yağmur Değildi Yıldızlar Ağlıyordu Çünkü Aralarından En Güzel Yıldız Dünyaya Doğuyordu İYİKİ DOĞDUN

Kayak :Doğum Günü Nickleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder