14 Şubat 2011 Pazartesi

Kısa Anneler Günü Mesajları

En güzel kadınlara annelerimize Kısa Anneler Günü Mesajları:
♥ Dünyanın en güzel, en iyi annesi, anneler günün kutlu olsun.
♥ Biricik annem.. Anneler günün kutlu olsun. Her zaman senin küçük bebeğinim..
♥ Mesafeler uzak olsa da yüreğim hep seninle canım annem… Anneler günün kutlu olsun!
♥ Yüreğindeki sınırsız sevgi ve sabır için çok teşekkürler canım anneciğim… Anneler günün kutlu olsun!
♥ Sen evimizin kraliçesi, başımızın tacısın.. en aziz varlığımız. Anneler günün kutlu olsun annem.
♥ En değerlim benim biricik annem, anneler günün kutlu olsun.
♥ Dünyada kimseyi seni sevdiğim kadar sevemem, bağlanamam. Anneler günün kutlu olsun canım annem.
♥ Benim bitanecik tatlı annem, senin çocuğun olduğum için her zaman gurur duydum, anneler günün kutlu olsun.
♥ Sabırlısın, sıcaksın, şefkatlisin, koruyucumsun, bağışlayansın.. Annemsin. Seni çok seviyorum.
♥ Annelerdir bütün çocukları sevindiren… Güneş yüzlü annem, ellerinden öperim.
♥ Gücüme güç, umuduma umut katan annem; Anneler günün kutlu olsun!
♥ Bütün acılar üstüme yağınca sen bana açılan şemsiyesin annem. Seni çok seviyorum.
 
Kısa Anneler Günü Mesajları

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder