6 Şubat 2011 Pazar

Kısa Acıklı Sözler

Sizler için hazırladığımız Kısa Acıklı Sözler:
Hayat istediği kadar acımasız olsun sen varken ben acı çekmeye razıyım!
Sensizlik ölüm kadar acı varlığın yaşam kadar kutsal sen ise nefes kadar önemli canım kadar değerlisin.
Acılar içinde geçsede ömrüm seni sevmiş bu deli gönlüm.
Sensiz bu dünyada yaşamak bana verilen en büyük ceza, bu ceza ile yaşamaktansa ölemeyi tercih ederim.
Son defa görsem seni kaybolsam yüzünde son defa…
Çölde kurumuş bir gül olsan seni yaşatmak için gözyaşlarımla sulardım…
Kimi rüyalar görülmeye değer kimi ise yaşanmaya…
Bileklerimi kesmeyi denesen kesilmez, işte o zaman anlarsın ki ikinciye ölünmez!
Elimde acının öyküsü var bedeli çoktan ödenmiş..
Ya tam severim yada tek kalemde silerim tarihi ben yazdım tarihtende ben silerim.
Bendeki aşk ateşi cehennemi kıskandırır.
Seni sevdim diye sanma kalbim yetimdir ölürümde yalvarmam, aşkım asaletimdir.
Sen geceyi bana bela ettin. Bense senin olan herşeye lanet ettim…
Kaynak :Kısa Acıklı Sözler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder