23 Şubat 2011 Çarşamba

Artist Nickler

Artist msn nickleri. Sizler için derlediğimiz en güzel artist nickler.
Tek bir ihtimal var desem yerli yalaka sensin
Gecmişimi gölgeye teslim etim
On bin resme dahil olsan ben veririm en iyi pozu
aşk dedigin yalan, olmam ona teslim
arabam yok ama sesimi kesmeyi bosuna esmeyin dönmesemde rapten vazgecmeyin
dunya koca mekan acıması binlerce insan sokaklarda savunmasız bursa
Sen KeNdİ ŞeReFİnİ 3 KuRuŞa SaTaCak KaDar BaStSen..BndE O ŞeREFi SaTın ALaCak KdR Büyüğüm
son sölediklerim aklından cıkar çünkü gecerli degil onlar İkinci Bİ SeVgİyi BuLaMazSAk BİrİnCİsİne uZun SÜre BaĞLı KaLıRız…
kolpa olan doslarım bu sözleri yesin gözlerini kacırmadan kullak verip dinlesin gun batımı ben ayyaşım bir köşe başında kaymışım
gülde güleyim sevde seveyim ölde öleyim senin için sensiz ben bir hiçim dostlar namertler hepsi sertler
”Gel KaLBiMDe YaŞa KiRa iSTeMeM”
a$klma b!r céza vér kalb!m sén! sévmés!n,sén!n yalan a$klna Allah muhtaç étmés!n..
Há¥áT ¥íÑé…; qíRí$, qéLí$mé, SoNuÇ.. qírí$ ; ÑéDéѧíZ… qéLí$Mé ; úMíT§íZ…§oÑuÇ ; GéRéK§íZ
DaHa BoYuN bi karış Beyfendi OLmaYa çalışş.. PeşiMde DoLaşma OtuR DeRsİNe Çalış ….!!!
кαç тαвυт göмüℓє¢єк уєяαℓтıηα νє кαç кιşι gι∂є¢єк нαвєяѕιz υzαкℓαяα? кαç уαℓαη уıкα¢αк güνєηℓєяι?
< .. > ßi gün KabALık ederSem.. haberSizce Cekip Gidersem… yaNLızLığım Size ! emaneT
ҳ̸Ҳ̸ҳ нιç кιмѕєує нαкєттιğιη∂єη ƒαzℓα ∂єğєя νєямє уα σηυ кαувє∂єяѕιη уα ∂α кєη∂ιηι мαнνє∂єяѕιη ҳ̸Ҳ̸ҳ
Senin adın varsa benim namım var senin carizman varsa benim şeklim var senin kalbin varsa benim aslan gibi yüreqim var…
vєвαLı вir нücrє giвi vücuduмα giriyor ‘вuz’ soğuğu duyguLαr
yürєğiмdє göмdüм sєиi söкüp αтмαк мüмкüи dєğiℓ yαиıмdα oℓαмαsαиdα rüyαℓαrıи yєтєr bαиα
yα вєи fαzLαyıм вu düиyαdα yαdα вu düиyα sєиsiz fαzLα вαиα sєутαиıи тєк güиαнı мєℓєgє σℓαи αşкıумış..
YaŞamak İÇİn Yalvarmadık .. Ölmek İÇİn Yalvarmayız !!
Ta$ oLsan diLe geLirdin.! İ$te öLe sewmi$tm.. Susacak kadar biLe yanımda deiLmi$sin, Geç Fark ettim..
• รเzเภ ๓คгкค ๏l๔ยğยภยz אєг๔є єtเкєtเ ๒เz к๏אคгız •
нαуαтı öℓє вιя уαşαкι нαуαт ѕєηι кıѕкαηѕıη öℓє вιя ѕєωкι öℓüм ѕαηα α¢ıѕıη…
Delikanlılıq elind3 Tespiyle Gezmeq DeqiLDiR Delikanlılık evine 1 eqmek getirmeqtiR
Gozümü ßoyamaya CaLıSsma OLm ßénim DünyaM ZaTén Rénqarék xD
bEN çEvReyLE iLGiMİ kEsTİm AmA ÇEwRE bNLe ALakaSINI kESmİyO1..!!
YaNlIşA qErEk YoK bEnDe ZaTeN aF yOk KeYfİn BiLiR OqLuM bİzE tAv OlAn ÇoOoK…
Дкℓιη∂αη Ħ!ç Çιкмαуαη ß!я! Ńαѕιℓ Uzαкℓαя∂α Øℓαвιℓιя Ќ!..
siLeMiyoRsan kaRaLayacaksın..! kağıda yazMaYa sonDan başLayamıyoRSan başTan yazacaKsıN..!
BeNi KaYbEtMeYi SeÇeNi BeN KaZaNmAK İçİn UĞrAşMaM
Kaynak :Artist Nickler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder