23 Şubat 2011 Çarşamba

Delikanlı Nickler

Delikanlı msn nickleri. En güzel delikanlı nickler sizler için
คşк кคç๓คкtคภ ç๏к к๏שคlค๓คк, ﻮöг๓єкtєภ ç๏к özlє๓єк, ﻮเt๓єкtєภ ç๏к ๒єкlє๓єк, ๔๏кยภ๓ค
вυℓυтℓαяα уüкℓє∂ιм özℓємιмι; şιмşєкℓєяℓє çαктıя∂ıм ѕєνgιмι; уαğмυяℓαя уαğ∂ıя∂ıм gözуαşℓαяıмℓα; кüçüк мєℓєкℓєя göη∂єя∂ιм ѕєηι öρмєує gєℓ∂ιℓєямι
Yokuşta akmayan ter inişte gözyaşına döner…
DağLar önümde diz çökerken kayaLara yaLvaramam…NehirLer ßana akarken ßir damLayLa uğraşamam..!!!
Bes Para Etmez Ruhun wardı..Onuda Seytana Satmıssın…
ßilemem ßelkide O ßöyle Mutlu!!!
Keşke Her Aşk Mutlu ßitse, Keşke Her Gerçek Sevgi Layık Olanda Kalaßilse, Veya Unutmak Mümkün Olaßilse!!!
Ruh Güven Gißidir.. Çıktığı Yere ßirdaha Geri Dönmez!!!
Nokta kadar çıkar için virgüL gißi ßüküLenLer gün oLur çizgi gißi eziLirLer…!!!
ÖnemLi değiL kaç kez yeniLdiğin; önemLi oLan, kaç yeniLgiden sonra yeniden doğruLaßiLdiğin
Acıya müpteLa oLmanın ne aLemi war,hayatı hafifLetmek warken…!!!
Ne kimseye Kendimi Tanıtmak Gißi ßir Derdim! Nede Kimsenin ßeni Tanıması Gißi ßir Lüksü Vardır!!!
Hayatın En Hüzünlü Anı, Deli Gibi Sevdigin İnsanın ßuna Hiç Degmedigini Gördügün Andır
Sıkıldım Artık ßu (sansürlü kelime) GönüLLerden!!!:
Keşke hiç olmasaydın başlamazdın bitmezdin
Pich oLup imparator oLucağına $erefLi oLup hiç oL…!!!!:
ALayına gider demedikmi??? cefaLarı ßiz çekmedikmi??? ahh ße kanka ßizde sevmedikmi???
Hayatı korkarak ya$ıyorsan §adece izLeyeceksin…!!!
Herkes 1 Numara İse En Sonuncusu ßenim!!!
*?Kısacık ßir A$kTı ßu YaşadığımıZ, TatLı ßir Oyundu Oynadığımız?
Tak Boğazıma İpini Yada Kes Bileğimi Sensizlikle Yaşayacağıma Ölüme Gideyim Daha İyi
Her DaLa Konupta Dönmek OLmuyor!!!
oLMaDıĞıM BiRi iÇiN SeViLMeKTeNSe KeNDiM oLDuĞuM iÇiN NeFReT eDiLMeYi TeRCiH eDeRiM
YalanLarınLa MutLu Edeceksen DoğruLarınLa Kahret
Ne kuruLucak ßir hayaL ßıraktın nede yaşanacak ßir hayat
Bu alemde raconu şahıslar koymaz.Bu alemde bir racon vardır,şahıslar uygular
Dün Cnm oLan Yarm,Düşmanm oLamz bnm!HatırLarı hep sorulr,slmları alınır..Sildiklerm vrdr Bir de!Adları anıLmz,sadce BedduaLarımdr
YAŞAMAK İÇİN YALVARMADIK , ÖLMEK İÇİNDE YALVARMAYIZ..! ,
YaNLıZLıK ßeNiM saLTaNaTıMDıR , aCıLaRLa d0Lu haRaBeMde ” kRaLLaR giBi YasıYoRuM..!!
Süslü aşk kelimeleri yok bisde bakışımız yeter gerçekten sevene…
Ne DaVaMiZi AnLaYaCaK BiR KiZ BuLaBiLDiK NeDe BiR KiZin İsTeDiGi KaDaR BaSiT OLaBiLDiK
biZ gEceLErE MAhKUm oLSayDıK gÜnDüzLerE HaKim OlAmAZdIk
KaH ÇıkarıM GökyüzüNe SeyrederiM aLeMi, KaH iNeriM YeryüzüNe SeyredeR aLeM ßeNi..!
Dumanımda oyoktu sigarayı bıraktım kadehimde oyoktu içkiyi bıraktım rüyalarımda oyoktu uyumayı bıraktım baktımki onsuz olmuyor yaşamayı bıraktım
bu dünyada herşey biter ama ŞEREFSİZ bitmez
Bizim rahat edemediğimiz yerde kimse istirahat edemez..
MekanSiziz Kanka SaLLa yak Bi Cigara Vur Saga KariymiS KizmiS KolPa hepSi birer geLip gecici Dalga
Bir yola Girmişiz Ucunda Ölümmü Bilinmez… Bizim Kitap`ımızda Verilen sözden Dönülmez. Benim Vücudum Kalkan Sana Mermi Değmez.. Ben Aşığım Gülüm Benden Önce Ölünmez..!
Biz delikanlılığımızı ihtimaller üzerine kurmadikki ihanetler yüzünden yıkalım
ZanNeDrsNki SerSeri AğLamAz, SerSeri ßi KyBolDumu oNu kMse ßulAmaz, Dinle, Şehirlern ASİ KIZI hç kMse SerSeri gbi AŞIK OlAmz
Kaynak :Delikanlı Nickler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder