23 Şubat 2011 Çarşamba

Hayatımın Aşkı

Tam 3 yıl önce hayatıma bır dugunde girmisti bır anlık bakısla basladı hersey sonra
bır alısverıs merkezınde karsılastık o tanıdı benı ben tanıyamamıstım cunku dugun
salonunda pek ilgimimi cekmemıstı 1 ay cıktık ve ayrıldık ona karsı hoslanma
harıcınde bisey hisstemıyordum aradan 6 ay gectıı bakırköyde tesaduf eserı
karsılastık o an anladım kı ona karsı içimde bişeyler var aksam hemen aradım onu
sevdıgımı söyledım hatta cıkma teklıfını ben etmıstım hayatımda bir ilki
gerceklestırmıstım…önce kabul ettı ertesı gun bır cıktıgı oldugunu ve olmayacagını
söyledııı yıkılmıstım…içimde ona karsı nefret olusması gerekırken tam tersıne ona
olan sevgım buyumustu onun bır serserı,içki içen kavgacı ve sorumlulukları olmayan
bırı oldugunu bıldıgım ve bana denk bırı olmadıgını bıldıgım halde ona olan
sevgımden vazgecmemıstım…aradan 1 yıl gectıı onu göremıyordum onun okulunda okuyan
yakın bır arkadasımın yardımıyla onunla ılgıılı bılgıler alıyorum bir gun
karsılastık oturduk 1 saat konustu 1 yıl içinde ne kadar cok sey yasamıstı
sözlendıgını söyledı o an yıkılmıstım sankı gözlerım doldu görmemesı için basımı öne
egmıstıı sonra ayrıldım dedı yenıden dogmus gibi kafamı bır anda kaldırdım o kadar
cok sevınmıstım kı anlatamam sonra baya konustuk …arkadasım bızım aramızı yapar
gıbıydıı sankı….. sonra bır gun bana telefonda teklıf ettı bende o an agzımdan
hayır kelımesıı çıkmıstıı nedenını bende bılmıyorum aradan bır kaç gun gecmıstı bana
oyun oynadıgını ve teklıf ederken benı denemek için ettıgını ve arkadasımla gezıp
tozdugunu söyledıgınde yıkılmıstım..1 ay boyunca kımseyle görüşmedım aılem bıle bu
durumdan rahatsız olmustuu ben onu ölürcesıne severken o benımle oyun oynamıstıı bu
nasıl olurduu hala ınanamıyordum nasıl bır kişilige sahıp insandı ve yakın dedıgım
arkadasımla gezıyorduu ıkısındende nefret edıyorum bunalım gunlerımı atlatıp kendıme
yenı sayfa acmaya karar verdım bırı ıle tanıstım önce arkadaslıkla basladık sonra
cıkmaya basladık mantık ilişkisi yurutuyordum onun benı sevdıgını bılıyordum sadece
saygı duyuyordum böyle 6 aydır çıkıyoruz sevdigim kişiye gelınce bende özür dıledıı
pişman oldugunu söyledı ama artık ne fayda ona olan guvenım gıtmıstıı benle görüşmek
istedıı görüştüm herseyı suratına vurdum ınsan olan böyle yapmaz dedım ne istedın
benım küçücük kalbımden hala peşimde kosuyoo ama artık çok gec belkı senı sevıyorum
hala ama artık sevgınınde bır anlamı yok guven olmadıktan sonra nerden bılıcem
ileride senın benım arkadasımla çıkmayacagını ben suan bırıyla beraberım onu
sevmesemde onun benı sevdıgını bılıyorum ve benı uzmemek için elınden gelenı
yaptıgını artık hersey çok gecc.. bu defter açılmayacak sekılde kapandı

Kaynak :Hayatımın Aşkı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder