11 Şubat 2011 Cuma

Yalnızlık Nickleri


 Yalnızlık Nickleri

 Yalnızlık Nickleri. Msn için en güzel yalnızlık nickleri.
oLene dHeq eLLerimDen Thut bisim bu YarinLaar
kaLbim bosH deiL arjeLiq
kafHama Taqmam Shonuna baqMam Bhen aDam oLmam
kiYameT koPajaq NerDesiinn ???
meLeqLerde aqLarmis quNun Birinda YapayaLnis kaLipta oTurupTa bir BasiNa !! aqLarMisss!!
Tam karSia qeCerKen BiraqTiin o eL bnM ! /// Dayan YaLnisLiimm !!
||AsLa KayßettikLeRim OLmaDı wazqeçtikLerim oLdu..!!! ||
*-*-TaRTışaCaKsaK eĞeR..BaNa Bi DaKKa İzn VeR..BeYnimi ÇıKaRıP GeLeYim..ŞaRTLaR eŞiT oLsun..
Sen istedin bunu GİTTİN & BİTTİN !!! üzqünüm ben yoqumm artık !!
Sakın bana dokunma taş bastım bağrıma kadehlere merhaba aşkım sana elveda
çσк уαηαя∂ıм gιтмє ∂ιує вєη σηα, уıℓℓαя ѕσηrα ∂öηüуσямυş вαηαηє, ѕєνιуσя∂υm güℓüρ gєçтι αşкıмα, şιм∂ι вєηι ѕєνιуσямυş вαηαηє…..
[...|...Ne iLk Nede SonduN SevgiyLe BağLayıp NefretLe Son buLdun ÜzgünüM EZİK insaN Sende Unutuldun...|...]
ŞıMARıĞıM, UYsaLıM, İsTeYince LaF SoKarıM, cok HAssAs ve ALıNGaNıM ÇöZeMeZsiN BeNi, BeN ZoR oLanLarDaNıM.!!
öLüm Çaresiz KaLip ÇigLikLar Atti Arkamizdan
KayBoLsam hiÇ oLsam yada hiÇ oLmasam ?
FazLa Raad’ım!! RaatSız Eder mi ? Etse Bile! FArk Edermi ?
Sen mi vardın $imdiye dek ? TEK tabancada ya$ar bu yûrek!
însânı yâ$âtân hâyâllêrî, ôldûrên îsê gêrçêklêrî
:ßuqün Søn ß¡r yarIñ yøk Dûnûmûz zâtên kâybøLmuS ß¡tt¡yøLcuLuq ÂyrîLmâ vâkt¡ gêLdî Gêr¡dê qâLâñ, Søñ ß¡r høS¢âqâL d¡Lêq¡
Ben ceketimi kaybetmişim,sen düğme arıyorsun
Geçmişini ”Inkâr” & ”Ihmâl” Edenlerin Geleceği ”Inşâ” Etmesi Mümkün Olabilir mi ¿
aqıR qéLiyosa sévméLéRCékip qiTménin Zamanı qéLmi$TiR” qüLé qüLé ”
Sén ßénim kuRduqum hayaLin ” ßir Varmı$ ßir yokmu$” u oLaßiLdin Sadécé!!
xx- ” kaL ” Duymayı ßékLédi”qiT ” déméyi déqiLdé” Sévmé” yi Hép ßiLirdiTék isTédiqi ” SéviLmék” di !!! -xx
Dokunma !! kıRıLan hayaLLéRim ßaTmasın éLLéRiné !!
ßazénNé YaparSan YapoLmuyoR ßazén !!
x/x/x/ ßa$ka ßi yaLanın Daha vaR mı Cévaßını ßiLmédiqim?? /x/x/x
söyLédiqin sözcükLéRin asıL Sahißi kim ßiLmiyoRumAma ßénim cümLéLéRimdé Hép qizLi öznésin !!
né inkaR édiyoruz ki sévdiqimizißizé né Kimin né dédiqindén ? sanki tüm dünYa Daha mı önmLi ßizdén ?!!
acma kaLßimi déLik dé$ikTir İçiKan qöRméyé DayanamazSın sén!!
qiTSék Çok uzakLaRa ßirLikTékimséyé aLdırmadanhér$éyi qéRidé ßıRakıpkurTuLsak acıLaRDan!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder