1 Şubat 2011 Salı

Acıklı Sözler

En güzel ve en özel Acıklı Sözler:
Sensiz geçen zaman bana zehir oldu, senin yokluğun benim sonum oldu. Güneş doğmaz, günler geçmez oldu, anladımki bu yaşam sensiz geçmez oldu.
Bu şehirden her gidişinde şehri sanki ben uğurluyorum sen benden gideli çok oldu ama bensana hala el sallıyorum
Ağlama gözlerim bi vefasız için, sızlama yüreğim bi hayırsız için, hele sen hiç konuşma dilim bir şerefsize “seni seviyorum” dediğin için…
Günahımın bedeli sefalet olmuş sevmenin bedeli sevgisizlik olmuş hayat bana zaten koymuş tekmeyi, çok koyuyor bana sensizlik…
Sevdiklerimizin hiç biri bizi sevmedi sevenleri de biz sevmedik ölmek kurtuluş olurdu ama biz ölmeyide beceremedik…
Bu masalar boş kaLmaz gidenin yeri doLar. Bu vazoLara birşey olmaz yaLnız çiçekLer solar. Gönül kimsesiz yapamaz sevebileceği bir dost arar. Taşın kalbi yoktur ama onu biLe yosun sarar…
Aşk dudaktan çıkan kelime değil gözden akan yaştır maksat bir sevgili uğruna ölmek değil uğruna ölecek sevgiliyi bulmaktır..
Alaca karanlığı sevmem ben, ya gündüz olmalı ya gece. Kurşun ya alnından vurmalı yada namluda kalmalı. Yar dediğin ya senin olmalı yada hiç olmamalı.
Hayat istediği kadar acımasız olsun sen varken ben acı çekmeye razıyım!
Herkes artist olmus bilmiyorlar ki yönetmen benim istediğime rol veririm istediğime yol.
Ben seni Mecnun’un düştüğü çölleri yeşertecek Ferhat’ın deldiği dağı kapatacak kadar çok sevmiştim..
Acılar içinde geçsede ömrüm seni sevmiş bu deli gönlüm..
Bir gün dilenci gibi gelecegim kapına ürkerek basacağım zile; anne bir dilenci diyecksin param var diyeceğm bir dilim ekmek uzatacksın karnım tok diyeceğim öyleyse ne istiyorsun diyeceksin, ben yıllar önce çaldığın kalbimi geri ver diyeceğim…
Geçmişi sensiz yaşamıştım geleceğide sensiz yaşarım geçmişi maziye gömdüm geleceği unuttum bile çek git şimdi…
Seviyorum sevmenin acı olduğunu bile bile ama yinede bir umut belki seven sevilir diye…
Çok uzaktasın beni duymazsın unuttun beLki de hatırLamazsın hani derdin ya sen birtanesin.Birtanen burada sen neredesin…
Aynı şeyler bir daha olmaz, boş bir kaç kelimeyle şu koca gönül doymaz yaptığın bana evlat acısı gibi koymuş senin derdin üzerimden prim olmuş reklam olmuş…
Son defa görsem seni kaybolsam yüzünde son defa…
Çölde kurumuş bir gül olsan seni yaşatmak için gözyaşlarımla sulardım…
Bileklerimi kesmeyi denesen kesilmez, işte o zaman anlarsın ki ikinciye ölünmez!
Elimde acının öyküsü var bedeli çoktan ödenmiş…
Öyle zor geliyorki bazen anıları hatırlamak kalbim daralıyor gözlerimden yaş akıyor ama yinede anıları hatırlıyorum ne olursa olsun bu acıyı çekmek zorundayım ben severek ayrıldım!
Ucuz bir sevginin kurbanı olmuşum, geç farkettim fark ettiğimde kalbimi vermiştim sana insafsız! Şimdi acılar içinde bıraktın beni yapayalnız vicdansız!
Seni sevdim diye sanma kalbim yetimdir ölürümde yalvarmam, aşkım asaletimdir.
Yalnızlık çeksemde içimde acılar bırakmaz beni ağlatır her gece sen bırakıp gittin ya acılar kaldı yüreğimde bir acılar bırakmadı kalbimdeki terk edilmiş sevdayı..

YAZI KAYNAĞI :Acıklı Sözler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder