2 Şubat 2011 Çarşamba

Anlamlı Nickler

Anlamlı Nickler. Sizler için derlediğimiz en güzel anlamlı msn nickler.
Martının denizi sevdiği kadar sevebilir misin ? Toprağın suyu sevdiği kadar sevebilir misin ? Leyla`nın Mecnun`u sevdiği kadar sevebilir misin? Hadi bırak butun bunlarıda, Benim seni sevdiğim kadar sen de beni sevebilir misin ?
Sen beni sevmedin ya.. Ben de gidip herkesi sevdim ve herkese böLdüm kendimi.. Herkese az az düştüm.. ve kimseye yetmedim…
sevmeyi seven ama severkende acı ceken biriyimdir
Hayati gözyaslarinla ödüllendirecegine gülücüklerinle cezalandir….
Dumanımda oyoktu sigarayı bıraktım kadehimde oyoktu içkiyi bıraktım rüyalarımda oyoktu uyumayı bıraktım baktımki onsuz olmuyor yaşamayıbıraktım
Seni ne kadar sevdiğimi öğrenmek istersen vur kır kalbimi kalbimden akan kan yazacaktır ismini o zaman anlarsın sana olan sevgimi..
Hepsi Gidici Sen Kalıcı , Hepsi Anlık Sen Hayat Boyu , Hepsi çocukçA Sen GerçEkçE , Hepsi Öylesine Sen Ölesiye..
Küçüktüm, adam olmadı dediler, adam oldum, sevmedi dediler, sevdim, uğruna ölmedi dediler, Öldüm, iş işten geçti, dediler…
Güldüğün Zaman Herkez Yanındadır, Önemli Olan Ağladığın Zaman Yanında Olmalarıdır..
Sevmek ne Kadar Güzelse Ayrılmakta O Kadar Kötütüdür.
gözlerine baktıkça ağlasada gözlerim ağlamak içinde olsa o güsel gözlerini özledim
penceremi araladım rüzgarlarla öpücük yolladım şimdi pencereni arala öpücüğü yakala yanağında hissettiğin anda bir çağrı yolla
Bekleyen Her insan Bekleneni Beklemektedir..
Dilini kana bulama sus da oldur beni ne olur! Gönlünün daracigina asta öldür beni NE OLUR
Güzel Anılar Sadece Fotoğraflarda yaşar..
Konuşmadan Kendini Anlatabilen Tek Simge Gözlerimizdir..
Bedava Yaşayan Sadece Dilencilerdir..
Gülerken Dahi Ağlayabilen Tek Varlık palyancolardır..
Her Dokunaklı Şarkının Mutlaka Bir Aşk Acısı Vardır..
Yalan Atan Bir İnsan, Daima Yalanlarla Yaşamaya Mahkumdur!!
Yalanların Arasında tek gerçek vardır, O da Yaşamaktır..
En Güzel Aşk, Yaşanmamış Aşk’tır..
Gözler kalbin Aynasıdır, Sözler ise yalancıların Hatırasıdır..
her Zaman Mutlu olmak istiyorsan, Daima Doğru Söyle…
Bir gün titreyerek uyanirsan bil ki resmini optügüm gündür. Ama bir gün sebebsiz yere gozyaslarin akarsa, bil ki oldügüm gündür.
Başkalarını Aldatanlar Sadece Vicdansızlardır..
Hayat ; Tek Başına Başlangıç, Sevgilinle ise Yaşamaktır..
Dünya Güneşsiz, insanlar ise yalansız yaşayamaz..
En Güzel rüyalar, yaşayabileceğiniz Rüyalardır..
Hayal Kuran her insan, Kurduğu Hayali gerçekleştircek Kapasiteye Sahiptir.
yanlış ve Doğrular Olmasaydı, hayat Çekilmezdi..
Ölümüne Aşk Yoktur, Sadece ölene kadar Aşk Vardır..
Başarılı Olmak isteyenler, her Zaman ileriye bakanlardır..

Yazı Kaynağı :Anlamlı Nickler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder