14 Şubat 2011 Pazartesi

Babalar Günü Mesajları

Babanız için en güzel ve en özel Babalar Günü Mesajları:
♥ Dün, bugün, yarın ve daima seni sevdim, hep seveceğim. Bizimki bitimsiz, tanrısal bir sevgi. Babacığım babalar günün kutlu olsun.
♥ Kelimelerle anlatılamayan fedakarlık ve karşılıksız sevgiyi tarif et desen bana heralde “Baba” derdim. Babalar günün kutlu olsun babacığım…
♥ Bana yaptığın dünyadaki en büyük iyilik bana dünyanın en iyi örneği olmandır. Babaların en iyisi, bu gün sadece sana ait… Babalar günün kutlu olsun.
♥ Evimizin güneşi bir tanesi olan canım babama kucak dolu sevgi ve saygılarımla. Babacığım bir günümde değil her günümdesin. Babalar günün kutlu olsun.
♥ Mesafeler ne kadar uzun olursa olsun sevgisini her zaman üzerımde hissettiğim dün de bugün de yarın da hep yüreğım kadar yakınımda olan babacığım senı çok sevıyorum.
♥ Baba seni seviyorum. Belki sevgimi her zaman göstermiyorum ama sen bunu daima biliyorsun, babalar günün kutlu olsun…
♥ Senin yaptıklarını bugün ben yapıyorum baba çünkü aslında senin küçük bir kopyanım. Umarım senin kadar sevgi ve neşe dolu olurum. Babalar günün kutlu olsun. Babalar günün kutlu olsun babacığım…
♥ Bana güç verdin, destek verdin, her zaman ama her zaman yanımdaydın, hayat boyu bütün bunlar için sana teşekkür edebilmem imkansız. Fakat yine de deneyeceğim. Teşekkür ederim baba. Seni çok seviyorum.
♥ Ateşin yaktığındani güneşin hareket ettiğinden, gerçeğin bir yalan olduğundan kuşkulan; fakat benim seni sevdiğimden asla kuşkulanma babacığım babalar günün kutlu olsun.
♥ İlk adımlarımı atarken ellerimden tutuyordun. Şimdi fark ediyorum ki babacığım, ellerimi hiç bırakmamışsın. Babalar günün kutlu olsun…
 
Babalar Günü Mesajları

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder