23 Şubat 2011 Çarşamba

Bunalım Nickleri

Bunalım msn nickleri. En güzel bunalım nickleri sitemizde.
Hüzün, yüzüme baka baka kararır…
Aşk dudaktan çıkan bir kelimde değil gözlerden akan yaştır.Maksat bir sevgili uğruna ölmek değil uğrunda ölünecek bir sevgili bulmaktır.
Eğer Bir Gün Adını Anarken kısılırsa Sesim Hasretinden, Kapanırsa Gözlerim Aşkından, Durursa Kalbim Bilki Ben Yanlız Seni SEVDİM …
Biliyorum Sen GüneşSin Etrafında Binlerce Gezegen Var, Ama Sende Biliyorsun Ki Ben Dünyayım Ve Bir Tek Bende Hayat Var..
sana gelemediğim gün,bilki öldüğüm gündür.
Beni sevmiyorsun diye sanmaki kalbim yetimdir. Ölürümde yalvarmam Aşkım Asaletimdir
Bana ‘ Seni Seviyorum ‘ diye yalanda söylesen, bu yalanı dünyanın bütün gerceklerine değişmeye razıyım..
Acının umutları yok ettiği anda, umutları yeşertecek bir sevgiye ihtiyaç duyarsan ben hep o bildigin adresteyim
Her gün sevda cekipte gülünmuyor degil mi? Bir güzelden baskası sevilmiyor degil mi? Hani bensiz olurdun, olunmuyor değil mi
Sen sigara dumanın altında yana yana en sonunda kül oldun, sen kibritin hiç yanmayan ucudan birinin hayatından geçmiş oldun !!!
Önceleri hasreti hiç tatmadım .Yarimden hiç ayrı kalmadım biter diye takvimlere baktım.Zor geldi ayrılık alışamadım.
Sesini duysamda heran yüzünü görmek değil özlediğimi bil heran.Hiçbir şey yüzünü görmek gibi değil
uNut Beni SevqiLim ßn uNutamasamda !!…
köpék|é µqrâ$âcâk wâktim o|sâydi vétérinér o|ur öncé séni tédâvi édérdim
TakLitLعrimdعn Sakınmayın Çünkü Bana uLaşamıcanıs İçin Ancaq OnLarLa Yعtinirsinizz!!!=))
Yeter artık sıkıldım senden kadınmı sandın kendını bırden bunaldım artık bıktım senden yeter yeter yeter :(
karanlık beni hapsediyor hepsi gerçeği görmem için ama gerçek olan tek şey ölüm ve o beni çağırıyor
Dik bir yokuş hayat,başında azrailiyle bekleyen, Azrail melekten korkma!O bir emri yerine getiren!
Vazgeçiyorum… Sıkıldım ben artık bu oyunlardan, bu sevgi nedir bilmez insanlardan!!….
–>>yaşamak anlamsız belki ama ölmekte pek anlamlı sayılmaz.!<<–
»-(¯`v´¯)-»BuNdAn BoYlE SeSiMi UnUt,YuZuMu UnUt,IsMiMi UnUtSoZ vEr BaNa GeRi DoNmEyEcEkSiN!BiR kEz OlSuN sU sOzUnU tUt»-(¯`v´¯)-»
ßéN SEN GİDİNCE nefes alamadım çalıştım başaramadım sen gidince yanlızlığına alışamadım
°l||l°ժօցгĸεռ ռεժεռ ﻪցlﻪժﻨցﻨოﻨ կﻪรﻪժﻨĸ८ﻪ ﻪռlﻨկօгսო… °l||l°
sOnUmA iMzA aTtIn ….
вєη ∂єğιℓιм ѕαηα şαякıℓαя уαzαη вєη ∂єğιℓιм ѕєηιη ιçιη αğℓαуαη υηυтмα вєη єѕкι вєη ∂єğιℓιм
Bugün ağlar yarın susarım.Gözümdeki her damla yaşın hesabını gün gelir sorarım!
çevrimdışı yaşıyorum hayatı beni engellesen ne olur
 Kaynak : Bunalım Nickleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder