1 Şubat 2011 Salı

Sevgiliye Kısa Sözler

Sevgilinize ve aşkınıza güzel kısa sözler ve mesajlar…
♥ Seninle başlayan sevgim şimdi kocaman bir aşk ateşine dönüştü. Seviyorum seni biriciğim.
♥ Öylesine bağlanmışım ki sana sensiz bir saniye bile duramıyorum.
♥ Güzeliğinle başlayan ayatım ellerinde son bulsun sevgilim seni çok seviyorum.
♥ Senin gülümsemen bile güneşin doğuşu gibi hayat veriyor bana.
♥ Geceler seni sevdiğim kadar uzun olsaydı birtanem inan sabahlar olmazdı seni çok seviyorum.
♥ Seni senden daha çok seviyorum sevgilim.
♥ Su damlası kadar berrak ve güzelsin sevgilim.
♥ Gönlüme taht kurdun, gönlümün sultanı oldun, gece gökyüzünde parlayan yıldızım, sabah ise ruhuma doğan güneşim oldun.
♥ Ben seni ilk gördüğüm gibi değil hep hayal ettiğim gibi sevdim sevgilim.
♥ Hani gözler vardır sözleri anlatır, hani sözler vardır gözleri anlatır, bir de aşk vardır seni anlatır.
♥ Beni karanlıktan aydınlığa, yalandan gerçeğe, ölümden ölümsüzlüğe götürdüğün için teşekkürler aşkım.
♥ Maviler giyer bulut olurum, yeşiller giyer bahar olurum, bakarsın bir gün beyazlar giyer senin olurum.
♥ Doğan her günün sabahında içimde gözlerini görebilmek aşkı olmasa, inan hiçbir şeye değmezdi yaşamak.
♥ Gözlerin gözlerimde, ellerin ellerimde, aşkın içimde ve ruhun bedenimde olduğu sürece seni sevmeye devam edeceğim.
♥ Bir kelebek olsaydım yağmur güneş dinlemden yanına uçardım, omzuna konup sana doyasıya bakardım ve yanağından öper kaçardım.
Yazı Kaynağı :Sevgiliye Kısa Sözler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder