2 Şubat 2011 Çarşamba

Anlamlı Sözler

Sevdiklerinize söyleyebileceğiniz Anlamlı Sözler:
Zirvelerde kartallar da bulunur, yılanlar da. Ancak birisi oraya süzülerek, diğeri ise sürünerek gelmiştir. Önemli olan nereye gelmiş olduğunuzdan çok, nereden ve nasıl geldiğinizdir.
Bırak da aksın zaman bırak coşsun saatler bırak kaçsın yelkovan kovalasın akrepler bırak haykırsın hayat inlesin yerle gökler nasılsa biryerlerde seven kalp seni bekler…
Seni her düşündüğümde kalbime bir yıldız çiziyorum. Benim şimdi kaç yıldızım var biliyor musun? Benim artık bir gökyüzüm var…
Penceremin önününe düşen her damlada sen varsın ne istiyorum biliyormusun her gece yağmur yağsın, her damlada seni göreyim…
Gözlerin alev, sözlerin bedel varlığın hayat, yokluğun ölüm, sevgin cennet, hasretin cehennem sensizlik ise sonumdur…
Eğer gönül başkasına giderse bırak gitsin. Kendi kaybetsin, birgün geri dönerse sakın affetme yaşarken ölmeyi oda öğrensin.
Baksaydın görebilirdin herşeyi gözlerimde. Gözümde bir damla yaş vardı ağlayamadım. O bir damla yaşta sen vardın anlayamadın!
Eğer sevdiğin seni terk etmişse onu kendi haline bırak eğer sana dönerse zaten senindir, sana dönmezse zaten hiçbir zaman senin olmamıştır.
Aşk bir tiyatro dediler, herkese bir rol verdiler. En zor rolu bana verdiler; önce sev, sonra unut dediler. Ben rolümü yapamadım. Sevdim ama unutamadım..!
Bu güne kadar hep insanların gölgesine baktım… Meğer yüzleri gölgeleri kadar siyahmış.
Sevgi basittir, karmaşık olan bizleriz. Sevgi güven verir, insanlar aldatır. Sevgiye her zaman güvenilir, insanlara asla!
Kimileri vardır aşkın en yücesine layıktır, kimileri vardır aşkın en yücesini versen de aşağılıktır.
Zaman geçtikçe daha çok bağlanıyorum sana, bir gün bir yerde bir şekilde yollarımızın ayrılacağını bilsemde, nerede olduğunu öğrenmesemde, yaşayacaksın hep içimde.
Kaderinden kaçamazsın ne kadar uzağa kaçmaya çalışsanda kaderin seni mutlaka bulacaktır…
Dostluk deniz kenarında taş toplamaya benzer. Önce toplarsın sonra teker teker atarsın. Ama bazılarını atmaya kıyamazsın. İşte sen atmaya kıyamadığımsın.
Şu kalbim hayatta hiç kimseyi böyle sevmedi hiç kimseyede böylesine yenilmedi ne yapsam ne söleysem dinletemedim kalbime çünkü kalbim seni sevd
Gölgeler düşsede yüreğinin üstüne güneşini sakın söndürme, umut yoksa yarınlar uzak kalır insana, unutma bir sen daha yok bu dünyada…
 Yazı Kaynağı : Anlamlı Sözler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder