11 Şubat 2011 Cuma

Harika Nickler

En güzel harika nickler. Sizler için derlediğimiz harika nickler
İŞTE BÖYLE SEVGİLİ BİZ ARTIK SENİNLE HARİTADA İKİ KÜÇÜK SU LEKESİHİÇBİR NEHİR KAVUŞTURAMAZ BİZİ
Ben Sizi Seviyorsam Bundan Size Ne¿?
Anladım,ben her şeyi yoruyorumBelki de Hep senden bekliyorum!Değişmedim sadece susuyorum,Mucizeler yaratan kahramanı özlüyorum!
İtiraf EttiM KendiMe; Seviyormuşum MeĞeR DiyeSonra GüLdÜm HaliMe ÇoCuK MuSuN KıZıM DiE
ÖLÜM VER Allah’ıM VeRMEE AYRILIK
GiDeN SewGiLideN Artıq VeFa BeKLeNMeZz(miş)!!BiR GüN GüCüM BiTeRdE İsYaN EdErSeMBeNi O İsYaNKaR SeWDaLaRa GöMünnnnnnnnnn!!!
SenLe BeN BaTI-DoĞu , AmA DüNYa YuVaRLaK Very Happy
BiR Lodos Lazım Şimdi Bana,BiR Kürek bir de KayıkSöverim gelmişine geçmişine Ayıpsa AyıP!!
Sen Bnm Farkımı Fark Edemedin!Ama Artık Farketsende Farketmez!Çünkü bnm farkımı farkedenler senden çok FarkLı
After this,I don’t wanna see stupid boys !!!!! Oh Boy,Are You Man Enough For Me ??
Bende Mecnun’dan füzun aşıklık istidadı var
Aşık-ı sadık benem Mecnun’un ancak adı var
Şimdi daha iyi anlıyorum ki, Nefes almak değilmiş, yaşamak Ateşlerde yanmak gibi bir şey, Seni severken,sensiz olmak
‘Gitmeye de bilirim Gitmeyi de bilirim’
İçimde dağları deviren gizleri yazdım sana,aslında bu hikayenin de biteceği hep aklımdaSana veremediğim bütün sözler artık son satırlarımda
İçimin en iç yanı bendeki bir enkaz yığını Seni terk etmenin bile başkaydı tadı!Sana hasretlenmek ztn bana mübahtıBaksana bu ayrılık ikimize de çok yakıştı!
”Nsl Değdi Ellerin Onun Ellerine ?GiT! Bir Daha Dönme Geri,İstemem Bundan BöyLe ElleriniGit”
GitBir daha Dönme Geri,İstemem Bundan Gayri Ellerini ! Git Yollar Snn olsun Yıllar bnm BıRaK BeNi
Kéndini AR†iS† saniOr.Ama ßiLmiOrLArqi Yöné†mén ßénim.isDéDiqimé RoL wéRiRim isDéDiqimé YoL.!..
ßumuyDu Hayat Déd!q|éry Hayat a$|ınDa q0sq0camaN ß!r rüya Uyan Art|q ß!tt! Rüya
éLé$tiRmé ßéN!.. ßéYéndiYSén takD!R éD.! h0$una qiTmi0r muyum kaFana taq:Ma siKdiR éDD..!
‘ séninLé i$im ßitmédi ßitméz, a$k qün yüzü qörmédi qörméz sana söyLemeye deqmedi deqmez séni ßénim qibi kimsé séwmédi séwméz
né éL!mdn †u††Lr né yüzüMé qüLdüLér ß! qün 0Lsn öLmüné séwdiLr ßén séwd!m ßa$kasna wérd!Lr ßana ßu dünyda mu†LuLq Haramm$ méqéR.
iStediğimi verin tøzLu rAfLarImdA ge¢mi$im yAnar ßenim gözLerim daLar derin ßenim hisLerim ßöyLedir yerLi yersiz söyLenir sözLerin ßana ßi simgedir i¢imde mimLenir
Harika Nickler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder