27 Ocak 2011 Perşembe

Sevgiliye Güzel Sözler

Yazı Kaynağı : Sevgiliye Güzel Sözler

Sevgiliye yazılmış en güzel sözler ve sevgili için en güzel mesajlar. Siz seçin beğenin sevgilinizi mutlu edin.

Şuan gözlerimi kapatıp düşündüğümde , beni koruyup ,kanatlarının altına alabilcek, en önemlisi taparcasına sevebilecek tek insansın.

Artık bana ermez, göz kendini görmez, hiç kimse belki seni benim kadar sevmez!

Yol sen olsan yorulmadan yürürüm, rüyam sen olsan hep uyurum, gecem sen olsan sabahı hiç istemem. Son nefesim sen olsan şimdi ölürüm.
ömrüme ömür diye kattığım hayatın en güzel anlamısın.

Seni sevmek hayatın en güzel duygusu, sen bu dünya da yaşanabilecek ne güzel aşksın.
ben senin benim olabilme ihtimaline sevdim be gülüm.

Neyi ıslatmaya çalışıyorsun. Toprak ıslak, yaprak ıslak, ben ıslak. Eğer ıslatmak istediğin gözlerimse onlar zaten ıslak.

Sevmek suç ise cezamı idam isterim.

Hani gözler vardır sözleri anlatır, hani sözler vardır gözleri anlatır, bir de aşk vardır seni anlatır.

Hasretinle dağları deleceğim Bu aşkla kendime geleceğim Bir ömrüm daha olsa inan Yine bir tek seni seveceğim.

Karanlık gecede önemli değildir yıldızları görmek. Gündüzleri yıldızları görmek marifet, aşık olmak önemli değil, bir ömür boyu sevebilmek marifet.

Birgün bana soracaksın,beni mi yoksa hayatı mı daha çok seviyorsun diye. hayatı diyeceğim, küsüp gideceksin ama hiçbir zaman bilmeyeceksin ki benim hayatım sensin.

Sen benim incimdin. parıldayan masum güzelliğinle seni sarp kayalıklardan tırnaklarımla kazıdığım bir istiridyede bulmuştum. ve bir daha kaybetmiyeyim diye kalbimin derinliklerine gömdüm.

Bir yağmur damlası seni seviyorum anlamı taşısaydı ve sen bana seni ne kadar sevdiğimi soracak olsaydın, inan ki birtanem her gün yağmur yağardı.
hani derler ya hep bir elmanın 2 yarısı diye biz 1 elmanın 2 yarısı değil 1 kalbin 2 yarısıyız.
kalbinde yer yoksa sorun değil güzelim ben ayaktada giderim.
seni öyle çok seviyorum ki sana bakmaya kıyamıyorum.

Sen dünyalara değişmeyeceğim hayatın en güzel duygususun.

Seni sevmek günahsa ben günahların en büyüğünü işledim.

Sevmek kadar sevilmekte bir acının yara bandıdır.

Bütün aşklar okyanusa benzer, görmesende sonunun olduğunu bilirsin.

Beni ben yapan üç şey vardır SEN SEN SEN.

Aşk, gözlerden akan yaştır. Maksat bir sevgi uğruna ölmek değil uğrunda ölünecek bir sevgi bulmaktır.

Hayatın karşıma çıkardığı en güzel mutluluksun sen, gökyüzünden düşen damlaların en sıcak yanısın sen. Seni seviyorum sevgilim.

Bir kez daha dünyaya gelsem yine seni severdim, bir kez daha ölme hakkım olsa yine senin için ölürdüm.

Unut beni demişsin, hiç düşündünmü sen hatırlanmaya değermisin

Yüreğinde öyle bir umut taşı ki onu senden kimse alamasın, gözlerin hep gülsün mutluluğu sende arasınlar,
ama yüreğini öyle bir saklaki gerçekten hakeden bulsun…

Seninle olmayı çok gördün bana anladım ki bu dünya da yaşamanın bir anlamı kalmamış ,hoşçakal
sevdiceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder