25 Ocak 2011 Salı

Aşk Sözleri

Aşk Sözleri. Sizler için seçtiğimiz en güzel aşk sözleri ve kısa aşk sözleri.

Bir Gece Ay Bana Sordu neden Seni Ağlatan Biriyle Berabersin? Aya Baktım Ve Dedim ki Sen Hiç Gökyüzünden Vazgeçebilir misin?

Hasret, özlenen sen olunca, Sevmek, sevilen sen olunca Sevilmek, seven sen olunca anlamını buluyor..

Bir gün bir rüzgar eserse oralara benim sana olan sevgimi fisildarsa kulagina unutma sende bana bir tutam sevgi yolla. “Dünyan öyle bir kararsın ki, seni aydınlatan tek ışık gözlerim olsun..

Seni Sevmek acı verici olsada, Seni düşünürken gözyaşı dökmek yaşanabilecek en büyük Sevinç.

Günü gece olsun diye yaşıyorum, çünkü gece hayallerime geliyorsun, seni beklemiyorum çünkü sen hep benimlesin, hayallerimde ve kalbimdesin terkedip gitmiş olsanda, unutsanda, Unutmayacağım..

Issız çölde bir yudum suyu dünyalara değişmeyen biri gibi, yağmuru unutmuş toprağın bulutlara yalvarışı gibi sessizce ama yürekten özledim seni…

Yanındayken içimi saran ateş, sen yokken hayalinle canlanır.
Gözlerimdeki parıltı senin sevginin eseri,
Ve benim varlığım yanlız senin eserin.

I love your eyes cünku onlar very nice, birkerecik look at me ondan sonra don´t forget me, kalbim tic tac for you because i love you!

Seni günde birkez düşünüyorum o da 24 saatimi alıyor…

Sen çölde açan bir gül olsaydın, seni soldurmamak için gözyaşlarımla sularıdım hayatım…

Sensiz saadet neymiş tatmadım, bilemem ki… Alnımın yazısıydın silemem ki! Seni, uzaktan sevmek aşkların en güzeli. Alıştım hasretine, gel desen gelemem ki.

İki kişi birbirini severse; sevgi olur. Biri kaçar, diğeri kovalarsa: Aşk olur. İkisi de sever lakin kavuşamazsa: efsane olur.

Bir çicek sev hiç solmasin, bir dost sev arkandan vurmasın, bir yuva seç hiç yıkılmasın, bir sevgili seç seni hic unutmasın…

Bir Gül olmak isterdim, dalımdan koptuğum zaman yalnız senin için kopayım ve yalnız senin avuçlarında solayım diye Birtanem..

Beni karanlıktan aydınlığa, yalandan gerçeğe, ölümden ölümsüzlüğe götürdün Aşkım.. Seni Seviyorum..

Gözlerin gözlerimde, ellerin ellerimde, Aşkın içimde ve Ruhun bedenimde olduğu sürece Seni Seveceğim..

Hani en güzel Aşklar imkansız gelir ya insana, imkansız olduğun için Aşığım Sana..

Yasadıgin Aşklarda Pisman Olma ki, Yasayacagin Aşklara Cesaretin Kalsın.

İnsanlar gelmeleriyle yalnızlıklarını dağıtanları severler, gitmeleriyle kendilerini yalnız bırakanlara Aşık olurlar..

Eğer beni bu sokakta, bu mahallede, bu şehirde bulamazsan sevgilim bilki ben, gözlerinin daldığı yerdeyim.

Hep, “Beni kimse sevmiyor” derdin, Usulca sokulup yüreğine “Ben” demek isterdim.

Gül solmayı, yaprak sonbaharı, ben de senden ayrılığı istemiyorum Aşkım. Seni hep sevdim, hep seveceğim gerekirse bu canı uğruna feda edeceğim.

Bir gece yarısı zamanım olsa, bir deniz kenarı mekanım olsa, ölüm dedigin kapımda olsa, yinede seni hatırlayıp özleyeceğim..

Bazen biLe biLe Karşındakini Üzmek, bazen de biLe biLe Üzülmektir AŞK.

Sevmek Suçsa Suç işledim, öLmek Buysa öLümü Seçtim..

Hayatına Hayatımı Adadım, Hayatımı Alma Benden ben Sensiz Ne yaparım?
Tek kaldım dünyada,dünyam olurmusun? Ateş gibi yandım,alevim olurmusun? Deniz kadar sevdim,dalgam olurmusun? Tek aşkım sensin, sonsuza kadar benim olurmusun?

Ben Toprağım suyum sensin, ben yaprağım dalım sensin, İlkbaharım yazım sensin sensiz hayat çekilmiyor.
Güneşin ilk ışıkları gününü aydınlattığında ve içinde doğan nedensiz sevinci biriyle paylaşmak istediğinde, pencereni aç yeter.Ben o tatlı sessizlikte seninleyim!

Gök yüzünde bir yıldız seç büyük ve parlak olsun yanında bir yıldız daha seç büyük ve parlak olması önemli değil senin yanında olsun yeter.

Eğer onun için herşeyi göze alıyorsan, onu her an düşünüyorsan,onun için ağlıyorsan,o senin için tekse,o senin için herşeyden değerliyse,onun bir gülmesi senin için dünyalar demekse…siz aşıksınız…

Eğer sevdiğin seni terk etmişse onu kendi haline bırak eğer sana dönerse zaten senindir, sana dönmezse zaten hiçbir zaman senin olmamıştır.

Bir şiir yaz bana içinde alabildiğince mutluluk olsun ayın gölgesinde unutulan sevgi tohumlarıyla yeşere dursun veya bir şarkı söyle özlemimdeki sevgiliyi anlatsın yağan yağmurlarla ıslanan bedenimi parlayan gözleriyle kurulasın.

Yazı Kaynağı : Aşk Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder