25 Ocak 2011 Salı

İyi Geceler Mesajları

Sizler için hazırladığımız en güzel ve en anlamlı iyi geceler mesajları:

İyi geceler hayatımın anlamı.

Yalnızsan geceler daha uzun gelir çekilmez, yalnız kalma diye ruhumu yolluyorum sana iyi geceler.

Bir gün daha geçti, gece oldu yine dilerim ki bu gece en güzel gecen olur iyi geceler…

Geceleri uzaklara çığlık olur sesim, denizden çıkan yosun kokusundan keskin sana olan özlemim, bu gece sırf senin için kapanıyor gözlerim. İyi Geceler Herşeyim!

Aşk güneşi bahtında gülerek doğsun, en güzel geceler senin olsun. İyi geceler…

Güzelliklerle dolu bir günün ardından aynı güzelliklerle dolu bir gece seni bekliyor… İyi geceler.

Rüyalara rest çektim uyumuyorum. Herkes derin uykudayken ben sana dalıyorum. Uykular çok tatlı derler ben seni tadıyorum. Onlar uykuya ben sana doyamıyorum… İyi geceler sevgilim.

Rüyanda beni gör bu gece çünkü ben her gece seni görüyorum rüyamda.

İyi uykular hayatım, rüyalarda buluşmak üzre…

Ben sadece seni görmek için uyuyorum, çünkü rüyama girip rüyamı süsleyenimsin aşkım.

Gece seni bana daha çok hatırlatır, çünkü sabah olacak ve seni görmem için yepyeni birgün daha doğacak güzel ümitlerle hayallerle beraber iyi geceler bitanem…

Gözlerindeki parlaklığı görüp özensinler diye yıldızları yolluyorum bu gece sana iyi geceler.

Uyuduğunda en güzel rüyaları gör çünkü sen en güzeline layıksın…

Geceler çok zor geçiyor benim için, çünkü senden ayrı kaloyorum… İyi geceler bitanem.

Eğer bu gecenin iyi olmasını istiyorsan beni rüyanda görmelisin.

Dört bir yanını melekler sarsın yalnız bırakmasınlar seni geceler boyunca, iyi geceler.,

Yazı Kaynağı : İyi Geceler Mesajları

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder