25 Ocak 2011 Salı

Rusça Sözler ve Okunuşu

Rusça kelimeler ve güzel sözler ile okunuşları. Rusça bilmiyorum diye dert yanmayın işte sizi birçok söz ve okunuşları.

Adınız ne?………………………… Kak vas zavut
Anlamadım………………………… Ni panimayu
Anlıyorum…………………………. Panimayu
Arkadaş…………………………… Druk
Bayan; kız (küçük hanım)…. Devuşka
Benim adım Musti……………. Minyazavut Musti
Bira içer misin?……………….. Piva pit
Çok güzel…………………………. Oçin krassivaya
Evet…………………………………. Da
Gece…………………………………. Noç
Sabah……………………………….. Utra
Günaydın…………………………… Dobraye utra
İyi günler…………………………. Dobri deyn
Güzel göğüsleriniz var…….. Utibya krassivaya gruddd
Güzel kalçalarınız var……… Utibya krassivaya popa
Hadi………………………………….. Davay
Hayır………………………………… Niyet
İyi akşamlar…………………….. Dobrıy veçır
İyiyim……………………………….. Haraşo
Lütfen……………………………… Pajalusta
Nasılsınız?……………………….. Kak dila
Ne zaman?……………………….. Kagda
Para………………………………….. Dengi
Paranız var mı?………………… Yest u vas dengi
Fatura………………………………. Faktura
Seni istiyorum………………….. Ya haçu tibye
Seni seviyorum………………… Ya tibya lublu
Sigara içer misin?……………. Sigaret kuriş
Tanışabilir miyiz?…………….. Mojna paznakomitsiya
Var…………………………………… Yest
Yok…………………………………… Niyetu
Yaşın kaç?………………………… Skolka tibya let
Teşekkür ederim…………….. Spasiba
Çok teşekkür ederim……… Balşoye spasiba
Özür dilerim……………………. İzviniti
Doğru……………………………….. Pravilna
Kabul ediyorum………………… Ya saglasin
Mümkün……………………………. Mojna
Anlaştık……………………………. Dagavarilis
Anlaşıldı; tamam………………. Rişino
Zevkle……………………………… Ahotna
Oturunuz lütfen………………. Saditis pajalusta
Sizinle tanıştığıma çok
memnum oldum…………………. Öçin rad svami paznakomitsa
Bu benim arkadaşım………… Eta moy tavariş
Soyadınız ne?…………………… Kak vaşa familiya?
Soyadım Arslan………………… Maya familiya Arslan
Nerede yaşıyorsunuz?…….. Gıdye vı jıvyöti
Ankara’da yaşıyorum……….. Ya jivü gorodya Ankara
Nereden geldiniz?…………… Atkuda vı pıriyehali
Beni anlıyormusunuz?………. Vı minya panimayete
Sizi anlamıyorum………………. Ya vas nipanimayu
Bu ne demek?………………….. Şto eta
Temiz ……………………………… Çistaya
Pis; kirli……………………………. Greznaya
Ne kadar (kaç para)?………. Skolka stoit?
Dün…………………………………… Fçira
Bugün……………………………….. Sivodna
Yarın………………………………… Zaftra
Bugün hava iyi………………….. Sivodna haraşoya pagoda
Bugün hava kötü………………. Sivodna plahaya pagoda
Soğuk……………………………….. Holadna
Sıcak………………………………… Jarka
Ilık…………………………………… Tiplo
Nasıl uyudun?…………………… Kak tı spat?
İyi uyudum?……………………… Ya spal haraşo
Kötü uyudum…………………….. Ya spal ploha
İyi geceler (iyi uykular)…… Spakoynay noçi
Afedersiniz. Anlamıyorum. İzviniti; ya nipanimayu
Çay……………………………………. Çay
Limonata…………………………… Limanat
Şampanya…………………………. Şampanskaye
Votka……………………………….. Votka
Viski…………………………………. Viski
Cin…………………………………….. Djin
Beyaz şarap…………………….. Byelaye vino
Kırmızı şarap……………………. Krasnaye vino
Ne içmek istersiniz?………. Şto buditi pit?
Dans etmek……………………… Tantsuyu
Dans etmiyorum………………. Ya nitantsuyu
Siz çok güzel dans ediyorsunuz    Vı oçin haraşo tantsuiti
Yoruldum………………………….. Ya ustal
Bay; erkek………………………. Gaspadin
Bayan; kadın…………………….. Gaspaja
Elbise……………………………….. Platye
Kapalı………………………………… Zakrıta
Açık………………………………….. Atkrıta
Öğlen yemeği…………………… Abyet
Meşgul……………………………… Zanita
Çıkış…………………………………. Vıhat
Giriş…………………………………. Fhot
Delikanlı…………………………… Maladoy çilavek
Arkadaşlar………………………. Druzya
Çocuklar…………………………… Ribyata
Merhaba………………………….. Zdrastvuyte
Selam……………………………….. Privyet
Allahaısmarladık………………. Dasvidanya
Hoşçakalın………………………… Praşçayti
Yine görüşürüz………………… Dafstryeçi
İyi yolculuklar………………….. Sçaslivava puti
İstiyorum…………………………. Haçu
İstemiyorum……………………. Nihaçu
Konuşuyorum…………………….. Gavaryu
Konuşmuyorum………………….. Nigavaryu
İçiyorum…………………………… Pyu
İçmiyorum………………………… Nipyu
Bu; o…………………………………. Eta
Ne……………………………………. Şto
Kim……………………………………. Kto
Niçin ……………………………….. Paçemu
Nasıl…………………………………. Kakoy
Nerede……………………………. Gıdye
Ne kadar…………………………. Skolka
Kimin…………………………………. Çyey
Kime…………………………………. Kamu
Su…………………………………….. Vada
Su istiyor musunuz?………… Vı hatiti vada?
Yarın  hava iyi olacak………. Zaftra budet haraşoya pagoda
Yarın  hava kötü olacak…… Zaftra budet plahaya pagoda
Odada………………………………. Fı komnate
Şehirde……………………………. Fı gorode
Saat kaç?…………………………. Katori ças?
Saat kaçta?……………………… Fı katorom çasu?
Ben otuz yaşındayım………… Minya tridsat let
Aman Allah’ım…………………… Boje moy
İtiraz kabul etmem………… Bez vazrajeniy
Seni gidi yaramaz…………….. Ah tı padliyets.
Sizinle tanışmak istiyorum. Ya haçu sıvami paznakomitsa
Tekrarlar mısınız lütfen?.. Pavtarite pajalusta?
Siz çok güzel bir bayansınız         Vı oçin krassivaya gaspaja
Güneşim benim…………………. Maya soniçkaya
Tatlım benim……………………. Maya sladkaya
Aşkım benim…………………….. Lubov maya
Rus musunuz?…………………… Vı ruski?
Mesleğiniz nedir?……………. Kakaya u vas prafessiya
İşiniz nedir?……………………. Kakaya u vas raboti
Memnun oldum…………………. Ya rad

Yazı Kaynağı : Rusça Sözler ve Okunuşu

3 yorum: