25 Ocak 2011 Salı

İspanyolca Sözler ve Anlamları

Sizler için seçtiğimiz en güzel ispanyolca sözler ve anlamları.
Alcune delle cose piu’ tremende che si possano mai immaginare sono state fatte con le migliori intenzioni = Asla hayal edilemeyecek en korkuç şeylerin bazıları en iyi niyetlerle yapılmıstır

E’ solo dopo aver perso tutto che siamo liberi di fare qualsiasi cosa = Ancak her seyi kaybettikten sonra istedigimiz herhangi bir seyi yapmakta serbestiz

l’amo se niente piu’ mi da’ mi manca da spezzare il fiato =onu artık bana bir şey vermese de seviorum, nefesim kesilcek kadar özlüyorum

da solo non mi basto stai con me = tek başıma kendime yetmiyorum, benimle kal

Se vuoi ci amiamo adesso, se vuoi =Eger istersen simdi birbirimizi sevelim, eğer istersen

Vorrei avere il becco Per ac*******armi delle briciole =Gagam olsun isterdim, kırıntılarla yetinebilmek için

Fai la tua vita ! La tua vita = Hayatını yaşa, kendi hayatını !
Io ho gridato? E non si spegne l’eco?
e il mio grido non è più lontano
delle nubi? Non potevo soffocare
la mia gioia ingenua, intrattenuta?
=
bağırdım mı?
Yankı bitmiyor mu?
Çığlığım artık bulutlardan da uzak değil
Saf, tutsak neşemi boğamıyor muydum ben?

Sono parole che mangiano l’anima,
alibi stupidi bruciano come sale
=
ruhumu yiyen kelimeler
tuz gibi beni kavuran aptal mazaretler

Il nostro amore lo difenderò = Seni başkasıyla paylaşamam

rispondo sono qui amore mio ti amo = buradayım aşkım diyorum, seni seviyorum

Io ho visto cose che voi umani non potreste immaginarvi =Öyle şeyler gördüm ki siz insanlar hayal edemezsiniz

Molti di quelli che vivono meritano la morte e molti di quelli che muoiono meritano la vita = Yasayanların çoğu ölümü hak ediyorlar ve ölenlerin çoğu yasamayı hak ediyorlar

Yazı Kaynağı : İspanyolca Sözler ve Anlamları

2 yorum: