25 Ocak 2011 Salı

En Güzel Sevgililer Günü Mesajları

Yazı Kaynağı : En Güzel Sevgililer Günü Mesajları

Sevgililer günü için sevgilinize yazabileceğiniz en güzel sevgililer günü mesajları ve sevgililer günü sözleri.
• Seni tahmin edeceğin kadar değil, tahammül edemeyeceğin kadar çok ama çok seviyorum. Sana “sevgilim” diyebildiğim için kendimi çok şanslı görüyorum.
• Sevgililer gününde belki yanında değilim ama dünde, bugünde, yarında yüreğin kadar yanındayım. Kendini yalnız hissettiğinde elini kalbine koy ben hep ordayım! Sevgililer günümüz kutlu olsun.
• Leyla değilim lakin çağırsan çöllere gelirim. Sana yalan halde gelmem, toplarım özümü yalın halde gelirim. Kapıyı çaldığımda kim o dersen ben olmam, kapında sen olur gelirim. Sen gel de yeter ki, yola yük olmam yol olur gelirim. Seni çok seviyorum sevgililer günümüz kutlu olsun…
•Seninle geçen hergün benim için ayrı güzel ve özel. Bugün sevgililer günü biliyorum ama benim için hergün sevgililer günü, hergün bizim günümüz seni seviyorum aşkım…
•Seni sevdiğim kadar yaşasaydım olumsuzluğun adını aşk koyardım… Sevgililer günümüz kutlu olsun canım aşkım!
• Sen çöllerde serap, engin denizlerde yakamoz, ormanın derinliklerinde ki huzur gibisin, ışığım sensin, güneşimsin, herşeyimsin… Bil ki çok özledim seni… Sevgililer günün kutlu olsun aşkım!
• Bir kuş olup gitsem, aşsam şu enginleri, varsam senin yanına. Öpsem doyasıya, koklasam seni, en büyük hediye odur bana. İyi ki benimsin. Her gün sevgililer günümsün.
• Sana bişey olacak diye bakmaya kıyamıyorum ama seni çok seviyorum, sevgililer günümüz kutlu olsun…
• Gönlümü sana verdim, ruhumu ömrüne kattım, seni yürekten seviyorum. Sevgililer günümüz kutlu olsun.
• Sen dünyaya sürgün bir meleksin ve ben seni o kadar çok seveceğim ki bir daha cennetine geri dönmek istemeyeceksin… Sevgililer günümüz kutlu olsun canım aşkım.
• Düşün ki ben bir yağmur damlasıyım, toprağa düştüm mü dağılırım. Düşün ki ben bir kar tanesiyim suya değdiğim anda eririm. Bil ki sen benim hayatımsın seni kaybettiğim gün ölürüm! Sevgililer günün kutlu olsun aşkım.
• Gözlerin gözlerimde, ellerin ellerimde, aşkın içimde ve ruhun bedenimde olduğu sürece seni bir ömür sevmeye devam edeceğim. Sevgililer günün kutlu olsun!
• Bir yıldız seç kendine gökyüzünde gözlerin gibi parlak, senin gibi tatlı ve senin gibi baksın dünyaya, bir yıldız da benim için seç, parlaklığı önemli değil yeter ki sana yakın olsun sevgilim. Sevgililer günümüz kutlu olsun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder